FANDOM

Znak rozpoznawczy Zjednoczonego Bractwa Ogonków

Zjednoczone Bractwo Ogonków

Na samym początku pragnąłbym zaznaczyć, że bractwo to powstało niedawno i jest w stu procentach niezależne. Zjednoczone Bractwo Ogonków to swego rodzaju grupa łącząca wszystkie "ogonki" (bo tak nazywa się naszych rekrutów) oraz jest to społeczność walcząca z bezprawiem... Nie za pieniądze, nie dla sławy i nie dla rozgłosu. Robimy to - zwalczamy wszelką nieprawość, bo tak trzeba i ktoś to robić musi.

Działalność

Nasze bractwo prócz dawania domu zagubionym ogonkom, robi też dużo innych, wspomagających dzisiejszy świat rzeczy. Zalicza się do tego oczyszczanie naszej skromnej krainy ze zła ją oblewającego... Niszczymy różne złodziejskie szajki, bandy rozbójników, niektórych piratów, wrogie organizacje i wiele innych brudów naszego uniwersum.

Księga Świętych Zasad

W tej księdze spisane są wszystkie zasady, jakich muszą wyuczyć się i jakich muszą przestrzegać ogonki.

Księga Świętych Zasad
Święta Księga Zasad

Zasada 1. Szanuj brata swego.

Zasada 2. I wspomagaj go w chwilach dla niego trudnych.

Zasada 3. Bądź oparciem dla zagubionych i opuszczonych.

Zasada 4. Staraj się ukrywać w swych działaniach.

Zasada 5. Niczym żołnierz pielęgnuj swoje umiejętności.

Zasada 6. Nie zdradzaj bractwa.

Zasada 7. Miej na uwadze swą śmiertelność.

Zasada 8. Nie wychylaj się z otaczającego cię tłumu.

Zasada 9. Nie pnij się po szczeblach kariery.

Zasada 10. Nie mruż oka na zło.

Zasada 11. Zawsze bądź czujny.

Zasada 12. Nie nawiązuj relacji z brudem (bandytą itd...).

Zasada 13. Stawiaj czoła niebezpieczeństwom.

Zasada 14. Znoś dzielnie wszelaki ból ci zadany.

Zasady poboczne

Lepiej, by ogonki nie miały żadnych nałogów i aby ich mieć nie chciały. Nałóg, to też swego rodzaju zło, a Zjednoczone Bractwo zło eliminuje, jak już wiadomo. Mimo to, Bractwo może przyjąć w swe szeregi ludzi z nałogami, ale tylko wtedy, gdy przejdą oni test sprawnościowy, który odbywa się pod okiem założyciela Bractwa i oczywiście w wyznaczonym przez niego czasie. Jeśli dana osoba tego testu nie przejdzie, wtedy może podejść do niego później (limit prób to 3).

Choroby psychiczne (pedofilia itp...) są także uznawane za potencjalne zło. Lecz tu aby dostać się w szeregi Bractwa trzeba czegoś więcej. W takim przypadku należy odbyć próbę czasową, w której to osoba chcąca zostać ogonkiem pokaże, że może kontrolować swoją chorobę oraz że potrafi się jej wyzbyć. Persona ta musi wyruszyć do jakiegoś względnie spokojnego miejsca i tam pozostać kilka miesięcy (zależy od choroby) w odosobnieniu. Tu także trzeba wszystko omówić z założycielem. Jeśli zażyczy sobie tego założyciel, osobę tą można przenieść do bardzo hucznego miejsca, w którym roi się od ludzi (tu także zależnością jest choroba).

Wyposażenie

Różni członkowie Zjednoczonego Bractwa Ogonków używają różniej broni. Co więcej, nie każdy ową broń posiada... Czy to ostrze czy strzała albo nawet własne pięsci, każdy preferuje inne narzędzie do zabijania. Członkowie Bractwa nie są zmuszeni nosić u boku wyznaczonej broni, mogą posługiwać się wszystkim - byleby dana broń była skuteczna i aby użytkownik nie marnował przez nią dużo czasu na walkę.

Moce także zaliczają się do grona broni. Moc musi zostać zaakceptowana przez założyciela (podczas rekrutacji).

Zobowiązania

Ogonki muszą:

* przestrzegać zasad spisanych w księdze.

* uczestniczyć w zebraniach Zjednoczonego Bractwa Ogonków. !Założyciel uprzedza osobiście (albo przez osobę pośrednią - jednego z ogonków) o zebraniu, podając: czas, miejsce oraz powód! (jeśli ktoś nie pojawi się na zabraniu, grozi mu wydalenie z Bractwa).

Ogonek - samiec
Ogonek samiec

Wygląd ogonków

Ogonki mają przeważnie kocie uszy, jak i ogon. Zdarzają się jednak wyjątki (patrz założyciel), gdzie występuje tylko jedna z tych rzeczy. Większość z nich jest drobnej budowy, nie umięśniona itp... Ale tu też zdarzają się wyjątki.

Ogonek - samica
Ogonek samica

Aktualna siedziba

Tymczasowym miejscem, w którym przebywa, żywi się, żyje i z którego zarządza Zjednoczone Bractwo jest Forteca Strachu, znajdująca się w CreepyTown. To w niej znajdują schronienie ogonki. Wszyscy członkowie Zjednoczonego Bractwa Ogonków są tam mile widziani.

Hierarchia

Główny ogonek - najwyżej postawiony ogonek, aktualny mistrz i zarządca Bractwem.

Pierwszy ogonek - ogonek znajdujący się zaraz obok głównego ogonka, to on po jego śmierci/odejściu przejmuje rolę głównego ogonka.

Drugi ogonek - Obok pierwszego ogonka. Jeden z silniejszych ogonków w Bractwie.

Trzeci ogonek - Silny, aczkolwiek nie aż tak silny ogonek. Idealny do misji na poziomie "średnim".

Czwarty ogonek - początkujący ogonek, dopiero poznający świat ogonków i ten, którego wystawia się do małych, prawie nic nieznaczących misji.

Członkowie

  • Bloodymushroom - założyciel, główny ogonek.
  • Noworoczna - czwarty ogonek.
  • Nieogarnięta - czwarty ogonek.
  • Madzia.124 - trzeci ogonek.

Dziecko urodzone przez "ogonki", automatycznie po urodzeniu staje się ogonkiem, lecz wychowywane jest w normalnych warunkach, a testy sprawnościowe przechodzi dopiero po ukończeniu trzynastego roku życia.

!REKRUTUJEMY NOWYCH CZŁONKÓW, KTO CHĘTNY BY DOŁĄCZYĆ - NIECH PISZE W KOMENTARZACH!

Więcej z Fandomu

Losowa wiki