FANDOM

Zezel
Zezel.jpg
Imię Azazel
Nazwisko Lacharses
Płeć Mężczyzna
Wiek 35
Zajęcie Wkurwianie innych Podwórkowy Chuligan.

Jest to zwyczajny mieszkaniec Creepy Town. Całe dnie spędza wółcząc się po swoich ulubionych miejscach, albo oddając się  licznym hobby w swojej ruderze rezydencji. Słynie ze swojego ponadprzeciętnego poczucia humoru, oraz niezwykle przyjaznego podejścia do ludzi.

Wygląd

Jest to wysoki, barczysty często się garbiący, o smukłej sylwetce chudy jak szkapa mężczyzna. Jest chory na heterochromię(nie jest to związane z seksualnością), posiada dwa cudne różnobarwne oczka. Jedno z nich jest zielone, a drugie niebieskie. Posiada zielone włoski, które jak głupi stawia na masie żelu układa w nonszalancką fryzurę. Jego twarz jest czymś czego nikt nie zapomina! Ponieważ odciął ją sobie partacząc robotę i robiąc masę szkód z chirurgiczną precyzją. Żeby tego było mało, chciałbyć zabawny i pokazać, że jest cool przerobił ją na maskę i zaczął nosić. W ten sposób chciał pokazać, że ludzie udają i ich twarze to maski. Nosi się w pedalskich, obskórnych łachmanach w eleganckich strojach, w jaskrawych barwach.

Psychika

Ma najebane w bani, jest zwykyłym świrem/psychopatą. Jest nieziemsko chamski, manipuluje ludźmi, wprowadza w błąd, morduje bez zmrużenia okiem oraz wykorzystuje. A na dodatek myśli, że robiąc to jest zabawny i lepszy od reszty. Lubi irytować innych ludzi i kłócić ich nawzajem ze sobą bez powodu. Uwielbia udowadniać innym, jacy są naprwadę. Czyli  pokazywać jak wielkimi są hipokrytami i znęcać sie. Ponadto lubi obrażać innych, atakując ich wady, na które nie ma dana osoba wpływu. np. fakt że jest się rudym, albo gimbusem. Zdarza się mu mieć przebłyski normalności, ale to rzadkość . Jest bardzo miły, dzięki czemu posiada wielu przyjaciół.  Jest bardzo uczynny i pomocny. Nie ma większego wesołka, oraz genialniejszego heheszka. Bardzo lubi innym okazywać miłość do nich.

Umiejętności

Jest to zwyczajny człowiek, jakby postawić go obok przeciętnego Kowalskiego byłby on nawet bardziej przeciętny. Nie posiada żadnych super mocy. Jego jedyne zdolności to sprawność fizyczna na poziomie, pływaka amatora po przebiegnięciu sprintem 100 metrów dostaje zadyszki. Potrafi celnie strzelać z pięciu metrów , oraz zna się wie jak odblokować i gdzie jest spust na broni palnej. No należy także nadmienić, że strasznie przebiegły z niego skurwiel poczciwa z niego osoba, o dość szalonym niespotykanym rozumku.

Hobby

Jego hobby to nienormalne wspaniałe zajęcie. Polega na sprawianiu bólu innym szerzeniu radości i szczęścia. Gdzie się Zezel nie znajdzie od razu  wkurwia bawi całe towarzystwo swoim zachowaniem, które jest zabójcze przezabawne. Oddaje się swemu hobby na masę różnych sposobów, od zdzierania skóry i palenia żywcem, po brutalne zasztyletowanie, uduszenie czy też stłuczenie na miazgę czymś ciężkim itd. dowcipów, uścisków, wesołych piosenek, ciasteczek i miłych słów dla swych kompanów.

Przyjaciele i Wrogowie

Tak na prawdę osobnik ten nie posiada wielu przyjaciół wrogów. Jest zbyt miły i dobry. Jest potworem Posiada całe mnóstwo przyjaciół. Szczerze mówiąc, nie widzi różnicy pomiędzy wrogiem a przyjacielem w końcu obu można stłuc!

Salai-Jest to jego siostrzenica. Bardzo ją kocha ( ͡° ͜ʖ ͡°) i troszczy się o nią. Salai czasem  się z nim bawi i wspólnie rozsiewają radość po całym Creepy Town. Są całkiem zgraną parką. Nie jest wiadomo w jakich okolicznościach Salai została jego siostrzenicą. Jego siostra spała z diabłem.

Insanity-Jedna z wielu jego przyjaciółek. Uwielbia powodować smutek uśmiech na jej twarzy. Zawsze poświęca jej masę uwagi i mówi jej mnóstwo chamskich epitetów miłych komplementów. Najbardziej lubi ją za jej dojrzałość i rozsądne podejście do życia. Wspólnie z Insu dzieli masę okropnych magicznych  i wesołych  wspomnień.

Przemek-Baaaardzo lubi Przemusia. Jest wręcz nim zafascynowany i kocha spędzać z nim czas. Niestety czasami dochodzi między nimi do dziwnych sytuacji,których winny jest Przemek nie wiedzieć czemu. Uwielbia  dobierać słowa tak, aby rozbawić Przema jak najbardziej.

Kyurone-Nikt nie może bardziej liczyć na solidny uścisk niż ona. Jest jedną z nielicznych osób, które nie zostałby zakatowane na śmierć. Zawsze jest skory do opowiedzenia paru żartów oraz kilu performanców specjalnie dla niej.

Timmy-Jest to najlepszy przyjaciel Zezela. Timmy to poręczny, twardy i pełen radości łom. Jego i Zezela łączy wspólne zamiłowanie do rozweselania innych. Często prowadzą wspólne dyskusje, chociaż niestety.. jak na razie Timmy odezwał się tylko do Zezela. Sam Zezel uważa, że to dlatego iż ma szajbę Timmy jest bardzo nieśmiały.

Kathrine-Jest to jego ulubienica, magnum 44. Choć lubi z nią przebywać równie co z Timmym. i Uważa, że chociaż humor, który dostarcza jest zbyt huczny. Przez co wystarczy czasem zaledwie jedna jej kula sztuczka, aby zabić rozbawić denata. Z tego powodu duużo rzadziej jej używa.

Władca Roju- nikomu tak dupy nie zawraca Z nikim tak miło czasu nie spędza. Świetnie się dogadują, mają masę wspólnych tematów biadolu mu o nudnych rzeczach. Mają wiele wspólnych zainteresowań żadnych. Ponoć są niczym yin i yang! chyba tylko według tego świra Są niczym bracia nienawidzą się

Więcej z Fandomu

Losowa wiki