FANDOM

Karil - miecz wykuty przez aniołów i służący wiernie właścicielowi podczas wojny.  Wykonany jest z najtwardszej stali. Lekki i starannie wykuty pozwala na swobodne ruchy. Złoty kamień w nim zaklęty daje mu niezniszczalność.

6

Wotres - miecz należący niegdyś do cesarza Kaira, który to poprowadził wojska do walki na wschodnim froncie. Miecz ten dzięki srebrnemu kamieniowi Nan "pokryty" jest piorunami. Klinga przewodzi tysiące watów.

3

Katy - miecz Karimaty, mężnego i oddanego bogom władcy, który zginął w zaszczytny sposób. Miecz ukryła podobno w górach jego żona zabrawszy go z pola walki. Dzięki czerwonym kamieniom Nan posiada niezwykłą moc. Zarówno miecz jak i jego właściciel mogą stać się niewidzialni dla oczu.

2

Katera - lekki miecz wykuty ze stali elfickiej. Nazywany jest także "granatowym szatanem", gdyż dzięki kamieniowi w jego klindze znajduje się jad, który uwalnia się przy kontakcie z ciałem ofiary. Posiada purpurowy kamień Kai w rękojeści.

Nai - błękitny sztylet. Legendy głoszą, że jest naładowany energią Tosa. Jest poręczny i niezwykle smukły. Zaklęta w nim jest moc trytonów, a oznacza to, że właściciel miecza pozyskuje zdolność wytwarzania wody z powietrza.  Nai świeci niebieskim blaskiem w mrokach nocy oraz gdy zbliża się niebezpieczeństwo.

4

Wyjca - miecz władcy wilkołaków. Lekki i trwały, jego klinga świeci w mroku zieloną poświatą. Przez wielu obdarzany jest dziwną czcią. Zaginął po śmierci swojego właściciela. Biegli uważają, że ukryto go w lasach, nikt jednak nie wie na ile jest to prawdą. Zielony kamień sprawia, że miecz potrafi walczyć bez specjalnej woli właściciela, po prostu wystarczy wziąć go do ręki, a on zrobi resztę.  

5

O mieczach jednak dawno temu słuch zaginął i choć wielu ich szukało nikomu nie udało się ich odnaleźć. Podobno wszystkie są w posiadaniu wielkiej bogini Karey.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki