FANDOM

ZKJWP 2DP/4LKZ/CAD w.1 "Puma" - Zwiadowcza Krocząca Jednostka Walki Podjazdowej wyposażona w 2 Działa Plazmowe, 4 Lasery Krótkiego Zasięgu oraz 2 Ciężkie Automaty Duera.

HistoriaEdytuj

Maszyna ta, pomimo, że ma w nazwie "w.1" jest najnowszym pojazdem tego typu w szeregach Fedracji. "Puma" została zaprojektowana przez specjalistów z AdMach jako odpowiedź na zagrożenie ze strony coraz agresywniejszych istot zamieszkujących Nieznaną Część Kraju. Dokładnym zadaniem maszyn tego typu jest przeprowadzanie rekonesansu i niszenie podchodzących zbyt blisko stworzeń mogących stanowić zagrożenie.

OpisEdytuj

"Puma" przemieszcza się na odnóżach krocznych wyposażony w pojedynczy staw kolanowy skierowany do tyłu. Korpus ma kształt zbliżony do skorupy żółwia, na przodzie której, w niewielkiej niszy znajduje się kokpit, lasery oraz karabiny. Ma to na celu zwiększenie ochrony pilota przed atakiem z góry, jak również zabezpeczenie broni dodatkowej przed zniszczeniem, na jekie mogłaby być narażona w bardziej odsłoniętych miejscach. Jako broń podstawową "Puma" posiada dwa działa plazmowe zamontowane na ramiona po obu stronach korpusu. Broń ta, mimo, że posiada niezrównaną siłę ognia jest również niebezpieczna dla operatora, gdyż plazma potrzebnma do strzału uzyskiwana jest w takcie fuzji jądrowej, która generuje znaczne dawki promieniowania, które rozchodzi się we wszystkich kierunkach, czyli też do Mecha.

Wszystko to jest chronione pod grubą warstwą Pancerza Kinetycznego oraz przez prototypowe pole siłowe. Zasilanie natomiast zapewnia miniaturowy generator termoplazmowy znajdujący się w podwoziu.

DANE TECHNICZNE

Nazwa ZKJWP 2DP/4LKZ/CAD w.1 "Puma" Uzbrojenie (Tors/Głowa) 4LKZ/2CAD
Napęd Generator Termoplazmowy "Hades" Opancerzenie (Głowa/Tors/Ramiona/Nogi/Plecy 80/480/60/280/260
Masa Do 35 ton Amunicja (CAD) 2x750 pocisków
Wysokość 6m Amunicja (DP/LKZ) Nieograniczona
Długośc 4,5m Wyposażenie Dodatkowe Radar Dalekiego Zasięgu; Zakłucacz Radiowy; Systemy Walki Elektronicznej; Nadajnik Krótkofalowy;
Szerokość 4m Wyposażenie Wspomagające Filtr Promieniowania Cieplnego; Filtr Noktowizyjny; System Szybkiego Chłodzenia; Znacznik Laserowy; System Maskowania Cieplnego;
Głębokość brodzenia 3m Maksymalna prędkość 100km/h
Załoga Pilot Wychył Nadwozia Względem Podwozia (Prawo-Lewo) od 0* (na wprost) do 120*
Uzbrojenie (Prawe Ramię) DP Wychył Nadwozia Względem Podwozia  (Góra-Dół) Od -35* do 55*
Uzbrojenie (Lewe Ramię) DP Użytkownicy Siły Zbrojne Federacji

Więcej z Fandomu

Losowa wiki