FANDOM

Shizu.png

Shizu, to przeciętna kobieta o czerwonych włosach i o dwóch kolorach oczu. Jedno z nich iskrzy się zielenią, nie ma źrenicy lecz zastępuje ją pentagram, zaś drugie oko połyskuje krwistą czerwienią.

Zasadniczo nosi swój strój, bordowe kozaczki do połowy nóg, różową koszulkę z odsłoniętym pępkiem, bordowe krótkie getry z różową pelerynką, szarą bluzę z kocimi uszami i co najważniejsze, bordową przepaskę na oko z różowym wzorem, zakrywającą znak jej kontraktu z demonem.

Shizu zachowuje się jak zwykła dziewiętnastolatka, lecz zostało jej trochę królewskiego zachowania. Jest księżniczką, tron odziedziczyła po matce, która zginęła przy porodzie, jej ojciec popadł w depresję zaraz jak się o tym dowiedział. Aż do dziesiątego roku życia wychowywała ją ciotka, która umarła śmiercią naturalną. Po śmierci ciotki nie miała się gdzie podziać, przygarnęła ją stara wdowa.

Trochę później spotkała go, Sebastiana Michaelisa, lokaja z posiadłości Phantomhive, powiedział, że hrabia Ciel umarł i nie ma kim się zająć, chwilę potem zauważyła, że jest demonem, zaprzyjaźniła się z nim, powiedział, że w zamian za jej duszę po śmierci będzie się nią opiekował, jak opiekował się Cielem. Stąd ten pentagram na oku...

Kiedy skończyła 18 lat, Sebastian jej się oświadczył... Od samego początku wiedziała, że on ją kocha. Poszli razem do teatru i na randkę, skończyło się adopcją kota...

Postać by: XDemon666

W opisie pomagała: Kisieleq69

Więcej z Fandomu

Losowa wiki