FANDOM

Wybraniec to określenie na człowieka, lub stworzenie z innej rasy, który musi służyć Wielkiej Radzie na czas przed i w trakcie apokalipsy. Większość z nich służy w armii Wielkiej Rady. Armia dzieli się na klasy:

-Zwiadowca- ma za zadanie tropienie i badanie terenów wroga. Ich zbroje są niezwykle lekkie. Cechują się niezwykłą szybkością i zwinnością. Zazwyczaj używają dwóch długich ostrzy.

-Wojownik- to podstawowa siła armii. Ich pancerze są niezwykle wytrzymałe. Zazwyczaj ich bronią są Wielkie miecze. Cechują się niezwykłą wytrwałością, co pozwala im walczyć do samego końca.

-Strzelcy- stoją zwykle dalej w szeregu. Korzystają z broni palnej, zazwyczaj z dwóch pistoletów. Na bliski dystans korzystają z długiego ostrza. Ich pancerze są pośrednikiem zbroi wojowników i zwiadowców. Potrafią wystrzelić 1000 pocisków 10 sekund co daje nam 100 pocisków w sekundę. Dzięki czemu potrafią szybko poszatkować wrogów na kawałki. Potrafią trafić w cel z ponad 700 m. Cel natomiast mogą dostrzec z 900 m. Dzięki czemu zwykle są na wysokich punktach w terenie.

Wybrańcy są w 100% oddani Wielkiej Radzie. Muszą słuchać ich każdego rozkazu. Co sprawia że nie mogą się wahać. Wiele żołnierzy w armii to anioły i demony, co powoduje że muszą być gotowi na to że będą musieli zabić swoich przyjaciół.

Podczas Apokalipsy będą zabijali anioły, demony i ludzi.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki