FANDOM

Worghesit-Nie ważne co wiesz, uciekaj.

Wygląd

Found-on-dypsomaniart.deviantart

Worgheisty to wredniejsi krewni wilkołaków. Z dalek łatwo je pomylić. Zwykły Worgheist wygląda jak dwunożny wilk z pewnymi ludzkimi cechami sylwetki. Wielki śliniący się pysk zbyt często raczy się ludzką krwią. Szpony tych potworów są w stanie rozerwać metal a skórę trzeba przebijać specjalną bronią. Z kolei masywne mięśnie ukryte pod skórą czekają na okazję.

U koszmarów nocy występuje także częściowy ślinotok przy napadach szału. Te plugawe pomioty mają też paskudniejszy ,,wyraz" pyska niż zwykłe lykantropy.

Świeżo przemienione osobnik mogą miec na sobie strzępy ubrań oraz powyginaną biżuterię. Jednak te ozdoby szybko niszczeją między innymi podczas rozszarpywania swoich bliskich.

Infekcja

Wbij sobie do głowy że wilkołaki nie zarażają na taką skalę. To płyny ustrojowe worgheista są niebezpieczne. Wystarczy kilka kropel na skórze i jesteś w pół drogi do otchłani. A ugryzienie? Ślina tych stworów zawiera coś co sprawia że zwykli ludzie przemieniają się w potwory. Nawet jeśli pogryziona osoba umrze to i tak może dojsć do tej p***** przemiany.

Przemiana następuję zwykle po dwóch  dniach. Wszystko zależy od przyjetej dawki. Zwykle po kilku minutach wokół miejsca ugryzienia lub kontaktu  pojawia się niewielka opuchlizna. Po godzinie ofiara traci ostrość widzenia a kiedy mijają dwie zaczyna słyszeć wycie wilków. W szóstej godzinie od zarażenia pojawia się ślinotok. Drugiego dnia zmysły ulegają mocnemu wyostrzeniu przez co zarażony może się czuć jak na haju.

Ale syreny są odpone?

Nie. Wszystkie istoty które w chwili kontaktu z płynami ustrojowymi potwora były w ludzkiej formie muszą pogodzić się ze swoim losem. Także elfy muszą szukać dobrej metody odebrania sobie życia.. Ogólnie rzecz mówiąc, wszystkie podobne do ludzi rasy mają przekichane.

Zachowanie

Istoty obcorodne tego typu są znane z utrzymywania stosunków antagonistycznych ze wszystkim co się rusza. Jednak posiadają patologicznie rozbudowany instynkt stadny który wręcz je zmusza do trzymania się w niezorganizowanych grupach.

WIP

Więcej z Fandomu

Losowa wiki