FANDOM

Wonderland
Wonderland22.jpg

Tęczowa zatoka w Wonderland

Wonderland to z ang. Kraina czarów. Znana z bajki ,,Alicja w krainie czarów". Jest to magiczna kraina która swój urok zawdzięcza niesłychanym widokom i magicznym zwierzętom.

Kraina czarów naprawdę istnieje, powstała z wyobraźni dzieci i nawet dorosłych, no bo co jest silniejsze od dziecięcej wyobraźni? No w każdym razie ta wyobraźnia była tak silna że w jakiś magiczny sposób powstała ta kraina. Ale nikt nie wie dokładnie jak to się stało...

Społeczeństwo Edytuj

  • Ta kraina jest podzielona na trzy części:
    • Część niezależna - najważniejsza jest w niej demokracja i tolerancja.
    • Część druga, nazywa się ją karcianą dlatego że rządzi w niej królowa kier wraz ze swoimi siostrami - królową pik, królową trefl i królową karo.
    • Część trzecia nazywana jest szachową. Dlatego że rządzą nią dwie królowe tak jak w szachach - biała królowa i czarna królowa.
  • W częściach jest coś w rodzaju sądu, jest rada karciana, szachowa i niezależna.
  • Do rady szachowej należą też dwie królowe - czerwona i szara lecz one są w mało powszechnej części tej krainy: części warcabowej, należy ona do pewnej części krainy szachowej. (A jak wiadomo w warcabach nie ma królów i królowych. Są tylko pionki i damki, dlatego nie mogą mieć całkowicie własnej części).
  • Część niezależna jest najbardziej demokratyczna i tolerancyjna. Ponieważ to jej mieszkańcy decydują jakie cztery osoby zasiądą w radzie i zostaną władcami lub władczyniami.

Położenie krain Edytuj

  • Kraina niezależna leży na północy.
  • Kraina karciana leży w południowej części.
  • Kraina szachowa leży na zachodzie.
  • Na wschodzie jest morze (lub ocean jak ktoś woli) i 13 wysp należących do krainy niezależnej. Jest też tam tęczowa zatoka i mgliste wybrzeża, które też należą do części niezależnej.

Ciekawostki Edytuj

  • Krainą niezależną rządzi Alicja (tak ta Alicja), Szalony kapelusznik, Kot z Cheshire i Biały królik.
  • Krainy zawarły ze sobą sojusz.
  • Kraina niezależna liczy najmniej ludności choć ma najwięcej terenu.
  • Tylko niektórzy ludzie potrafią otworzyć portal do tej krainy.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki