FANDOM

PRACE  W TOKU  NIEDŁUGO  ZAKOŃCZĘ 

"Jak nie my, to kto?"

~Motto  gwardi

" Gdy na linii frontu wysyłają Oddział Wilków oznacza to, że będzie niezła jatka, a jak dają całą kompanię to wiadomo, że zaraz rozpęta się tam piekło, i to bardzo mocne i wielkie."

~Starszy strzelec Eliot Kidd 

Opis Edytuj

Wilcza gwardia składa się z najbardziej lojalnych i elitarnych weteranów, jacy służą w sojuszu reberii i wszystkich wolnych planet. Ubrani w najcięższe pancerze, dzierżący najmocniejszą broń. Przez sojuszników czczeni niczym bogowie i szanowani jak królowie; przez wrogów jak najgorsza zmora i utrapienie. Każdy wilk jeat wart 10 mechów; weteran równy jest z Bogiem Zniszczenia jakich mało.

Historia Edytuj

Istnieją od 2 Ery Kolonizacji, tylko że pod inną nazwą i pochodzili tylko z Ziemi. Byli nadal weteranami walczącymi wszędzie, gdzie potrzebny był cud. Każdy żołnierz walczył w ciężkich zbrojach wspomaganych z ciężkimi laserami gatlinga.

Wraz z rozwojem mechów, powoli tracili na znaczeniu aż do ponownego utworzenia się w Erze Wielkich  Wojen. Każdy dostawał nieograniczony dostęp do wszelkich prototypów i nietestowanych broni oraz przechodził kurs pilotarzu mecha i prowadzenia Pancerza Tyran.

Żeby w tamtych czasach dołączyć do gwardi, potrzebne było odznaczenie Weterana i 2 lata służby. Po przejściu do Wilków, kandydat przechodził liczne modyfikacje - zwiększenie ilości mięśni, wszczepienia komputera celowniczego i logicznego - to niektóre  z nich.

Następnie rekrut musiał przejść testy sprawnościowe i obeznananie z bronią i pancerzem. Były dwa wyniki testów: albo masz łeb i umiesz przeżyć, albo giniesz marnie. Potem przechodził do drużyny "pancernych", po 2 miesiącach mógł przejść do dowolnej innej druźyny, ponieważ "pancerni" są uniwersalni i szkoleni we wszystkim.

W czasie Wielkiej Herezji wszyscy jednomyślnie obrali stronę ludu i wolności rebelii.Podczas władzy rządu, gwardia była traktowana na poziomie milicji i często rząd wysyłał do niej tych, którzy nie dostali się do korpusów wojskowych regularnej armi. Przez 12 lat słuchania rozkazów rządu w szeregach piękniej, dumnej armii, szerzyły się chwasty i brud, które zalęgły się głęboko. Niszcząc doszczętnie honor, dyscyplinę i wszelkie wartości żołnierskie.

Po zdradzie przeprowadzili czystki w ich szeregach; każdy, kto odmówił wykonania rozkazu, sprzeciwił  się Dowódcy, uciekł  z pola walki, obgadywał i kłócił się podczas, gdy mieli zachować ciszę, byli bez najmniejszego zawahania zabijani przez rostrzelanie na oczach reszty.

BohaterowieEdytuj

Jak wszędzie, tak i w Wilczej Gwardii, zdarzają się wielcy Bohaterowie. Najważniejsi z nich to:

Towarzysz sierżant Dimitrij IgniowskiEdytuj

Dzięki jego czynom na Marsie, 25 tysięcy żołnierzy żyje nadal. Towarzysz samodzielnie odkrył korupcję i zdradę w dowództwie, samodzielnie również dokonał samosądu na wszystkich zdrajcach i oszustach, odkrywając również mapy z zaznaczonymi  ścieżkami  marszu i miejscami zasadzek rządu. Dzięki tej mapie, uratował wielu ludzi i skrócił wojnę o 2 miesiące.

Starszy komisarz  Andrzej Ostrowski Edytuj

Komisarz Ostrowski zginął na planecie Igniox 9. Przed śmiercią zdobył przydomek "Żniwiarz", posyłając do piachu ponad łącznie, z calym swojm oddziałem, prawie 40 tyś. żołnierzy i niszcząc 5 tysięcy mechów i pojazdów.

Wilcza RadaEdytuj

Wilcza Rada  jest najwyższym  organem sądu i dowódców. Jest decydującym nad wysłaniem sił w dany region, ustalaniem kierunku badań i decydującym nad produkcją fabryk. Zasiada w niej 12 osób .

Karze najwyżej postawionych dowódców za niesłuchanie  rozkazów, improwizowanie i zbrodnie wojenne.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki