FANDOM

Typowy dzień w CreepyTown. Okres, kiedy Ins sądziła, że jest córką Szatana, a RebelBunny to ED. Mieszkańcy bawią się w najlepsze w Vanilla Unicorn, gdy nagle rozlega się głośny huk otwieranych drzwi. To Ins tylko wychodzi z WC'tu, mocno wstawiona po INS-ie.

- J-jutrrro podbbijjEEmy *hic* świat! - mówiła ledwo stojąc dziewczyna.

- Jak wytrzeźwiejesz - zaśmiał się Serek.

- TY! A ch-chcesz wwff ciryyY?! - ledwo podeszła do stołu, gdy bliska była runąć na niego centralnie twarzą. Gdyby nie Salai i jej refleks, prawdopodobnie byłoby po stole.

- No dobra, siostra, spokojnie usiądź i nie pij już tego - już chciała jej odebrać butelkę trunku, gdy ta mocno ją wstrzymała i spojrzała się głęboko shinigami w oczy. Opanowanym, niskim głosem, z mroźnym wzrokiem, upadła anielica powiedziała:

- Tylko spróbuj, to twe kończyny staną się moimi trofeami.

- Ooo, jak chce, to potrafi wytrzeźwieć w 5 sekund! - zaśmiał się głośno Dizzy, po czym przybił piątkę z Serkiem.

- Ty teżż chceszzsss w ciryyY?! - warknęła na chłopaka Ins, mocno uderzając rękoma o stół, nie wypuszczając tym INS'u z rąk.

Kłótnia się powoli rozkręcała, każdy był coraz to bardziej pijany, jedni od drugiego i odwrotnie. Tylko 2 istoty nie balangowały tak, jak ich przyjaciele. Byli to Aracz i Nowa. Siedzieli w oddzielnym stoliku, przeglądając mapę.  Żołnierz chwalił się kotce to, co zobaczył na zewnątrz zanim dotarł do CreepyTown.

- Spójrz... Dokładnie 120 km stąd znajduje się kolejne miasto, tym razem - jak się dowiedziałem - ominięte ekspansją z waszego miasta.

- Ominięte? Czyżby to było młode miasto? - spytała się Nowa, patrząc uważnie na mapę.

- Nie, ono ma dosyć długą historię... i świetne wojsko. Chciałem się do nich na jakiś czas zaciągnąć, ale odrzekli, że musiałbym się zameldować na stałe w ich mieście.  Gdy odpowiedziałem, że mam zamiar jeszcze zwiedzić parę miejsc, odrzucili mój wniosek. Może kiedyś raz jeszcze spróbuję....ale nie teraz, nie pora.

- A nasze wojsko jest słabe? - kotka zrobiła maślane oczka w stronę Aracza. Ten tylko się uśmiechnął do niej, mówiąc:

- Niee, wy macie dobre wojsko, tylko...mało ogarnięte.

W tym samym momencie oboje spojrzeli się w stronę swoich przyjaciół. Strange chwaliła się nowymi ostrzami Wyjcy i Matowi, Dizz i Serek kłócili się, kto opowiada lepsze kawały, Hajs pocieszała Rico z pijackiego doła (skutki mieszania INS'u i Amareny), zaś Vellox co rusz wstrzymywała Rets przed darmowym striptizem. Salai i Ins były pod stołem - Siwowłosa wymiotowała do wiadra, a brunetka tylko jej towarzyszyła przytrzymując jej wiadro (skutki mieszania INS'u z papryczką chilli i wodą toaletową do ugaszenia pieczenia w gardle). W oddali można było jeszcze zobaczyć resztę, m. in. Bowa, Alie czy Kema gadających o grach, Sweet grającą w szachy z Loki'm (skubany umiał ją nieźle ograć), Hexa próbującego się dołączyć do grupki dyskusyjnej o grach. W głębi można było zobaczyć sylwetkę Cross'a sączącego spokojnie swojego drinka, a dalej ED i Ozi'ego wspominającego dobre czasy za rządów Cube'a.

Znów dwójka przy mapie na siebie spojrzała, zastanawiając się nad sensem ich całej "balangi". Zrywając myśli kotka nieśmiało się spytała:

- A...jak się to miasto nazywa?

.

.

.

Do ogromnej grupy przyjaciół przybiegła uradowana Nowa, mając pewną nowinę.

- Znam miejsce, gdzie jeszcze nas nie było! Możemy je zająć, kiedy tylko chcemy!

Wszyscy z zaciekawieniem i szokiem w oczach spojrzeli się na dziewczynkę. Żołnierz obok spojrzał się na nią lekko zdegustowanym, krzywym wzrokiem. "Zdobyć? Ale jak? Tyle lat albo wam się nie udało, albo nawet nie wiedzieliście, gdzie to jest", powiedział w duchu Aracz.

- GDZIEE?!! - spod stołu wyskoczyła obrzygana (raz nie trafiła do wiadra) Ins, uderzając przy tym głową o stół, rozlewając przy tym trunki innym.

- Ja wiem, ja wiem! Mogę? - maślane oczka powędrowały w stronę żołnierza, a ten tylko kiwnął głową. - No to... *zapowietrzenie* Jest to HALLENWEST!

Do tworzenia tej części pomogła mi piosenka Jessie J&Ariana Grande&Nicki Minaj - Bang Bang. Inspiracja do tej opowieści zrodziła się dzięki Wam i Waszym historyjkom. Mam nadzieję, że się spodoba.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki