FANDOM

Ból był chwilowy, ale za to bardzo odczuwalny. No ale w końcu czemu tu się dziwić - postrzał musi boleć, zwłaszcza spowodowany przez amunicję zapalającą, która z ciałą zrobi sito.

Lecz to nie ból ani cierpienie najbardziej czuć, tylko pustkę, żadnych uczuć.  Ot tak nagle przestaje się odczuwać wszystko, a potem wraca wszystko naraz ze dziesięciokrotnie większą mocą.

Podobno każdy człowiek trafia do swojego miejsca, żołnierz do osobnego, psychopata do osobnego, cywil do osobnego, bohater do osobnego itp. ludzie tam odtwarzają swoje ostatnie chwile, ale to nie od nich zależy i od ich świadomości o śmierci .

Człowiek się budzi nagle, bez ran, bez urazów, na pustej polanie, co się będzie dalej dziać zależy od jego przeszłości.

A to jest wersja żołnierza, strzelca 10 brygady zmechanizowanej:

Obudziłem się sam w zniszczonym, płonącym mieście lub w jego ruinach. Nigdzie nie było oznak życia, żadnego człowieka, zwierząt, niczego. Tylko puste miasto.

Do czasu.

Nagle poczułem silne cios w głowę, ale taki naprawdę mocny jakby ktoś miał siłę czołgu w łapie, oczywiście zemdlałem.

Po obudzeniu się zauważyłem obok siebie miecz odkształcony jak moja głowa i karabin szturmowy, a po chwili dostrzegłem też kilka granatów, nie ukrywam byłem przerażony i zdziwiony .

Kiedy się dozbroiłem wyruszyłem przed siebie, po pewnym czasie idąc drogą spotkałem pewnego brytola krzyczącego do radia :

- Czterdziesty ósmy, CZTERDZIESTY ÓSMY zaprzestać ostrzału! Przyjacielska piechota zajęła linie obronne nazistów. Powtarzam czterdziesty ósmy zaprzestać ostrzału! Zgłaszam przyjacielski ogień! Czterdziesty ósmy przerwać ogień... do k**** strzelacie po swoich jednostkach!

Kiedy mu się dokładnie przyjrzałem dostrzegłem że cały był w krwi a jego dłoń nie trzyma się ciała.

Podeszłem do niego i powiedziałem że to nie ma sensu i tak was nie słyszą, lepiej biegnijcie na piechotę!

W tym momencie jego ciało ożyło, a jego ręka była na miejscu, żołnierz wstał i zasalutował mi a po chwili zniknął...

Nagle do mojej głowy dostały się wspomnienia, moje wspomniena z bardzo dalekiej przeszłości. Byłem na placu, byłem odznaczony porpurowym sercem z ręki Generała, a obok ten żołnierz też je otrzymał. Po chwili znowu byłem na tej drodze. Kolejną osobą, jaką spotkałem był amerykaniec, jego tułów wygrądał jak sito. Nie trzeba było detektywa, jasne że jego odział wbiegł prościutko pod ,,piły hitlera" i to nie jedną sądząc po ilości dziur w ciele.

Idąc drogą cicho szeptał ,,uciekajcie ...ja ...zniszczę ...gniazdo ....dajcie .......ładunki wybuchowe .... uciekajcie ....biegiem ...."

Postanowiłem mu pomóc i nagle znalazłem się na jego miejscu.

Siedziałem w krzakach przy drodze, mając przy sobie ładunek wybuchowym i gniazdo ckm. Kawałek przed sobą, widziałem jego ledwo widoczną sylwetkę biegnącą na karabin maszynowy i rzucającą ładunek, ja postanowiłem podczołgać się bliżej i posłać im ,,niespodziankę" od amerykańskiej armi.

Po chwili prezent wybuchł, a ja znajdujący się za osłoną, nie otrzymałem obrażeń.

I znowu był na tej drodze a ten żołnierz mi podziękował i dał mi pistolet na pamiątkę, o dziwo ten żołnierz był bardzo podobny do tego brytola ....

Podobna sytułacja powtarzała się z innymi krajami kolejno :

Rosja - batalion piechoty zmasakrowany (nie byłem zdziwiony)

Kanadyjczyk - zestrzelony przez me 109 (10)

Ruscy - zasadzka Tygrysów

USA - DD

USA- desant na okinawe

Po uratowaniu tych wszytkich żołnierzy udało mi się ,,wejsć" do piekła .

Po kampani zdrad, intryg, morderstw i (nie zawsze ) gwałtów udało mi się obiąć stanowisko ,,Lorda piekienika",

czyli osoby odpowiedzialnej za bezpieczeństwo arcy diabła i szatana (tak to 2 osobne osoby).

Udało mi się obalić rządy i usadowić nowego władcę na tronie, który pozwolił mi i kilku innym duszą wrócic tutaj. To cała prawda.

- Aha a na serio? Spytała Omega

- Upił się w cztery dupy i był chodzącą apteką, trzeźwiał przez tydzień a potem nas szukał. Odpowiedział Derta.

- Wierzyć możecie w co chcecie ja mam swoją wersie i ją poznaliście - odpowiedział Corazon.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki