FANDOM

OpisEdytuj

Średniej wielkości wioska granicząca z północnym krańcem CreepyTown odkryta i zajęta przez nieumarłych którzy nie mogąc znaleźć miejsca w Kraju przeszli wzdłuż i wszerz całą wyspę ostatecznie zamieszkując w opustoszałej osadzie.

Siły WioskiEdytuj

Zombie - Podstawowy rodzaj nieumarłych dominujący liczebnością wśród innych. Większość martwych to polegli wojownicy w bitwach dawnych czasów. Mimo że są bezrozumni to potrafią obsługiwać sie bronią białą czy kształtować się w oddziały wzorowane na wojsku antycznego Rzymu.

Licz - grupa nieumarłych specjalizujących się w zakresie magii na wysokim poziomie. Zostali przebudzeni, gdy do wnętrza świątyni przedostała się esencja magii użytej przez Córkę Legionu w 222 bitwie w CreepyTown. Znają historię powstania tej osady, ale z powodu przysięgi nie mogą nic mówić o tym.

Jeźdźcy - Kawaleria naznaczona całunem śmierci. Jako jedyni są w stanie przeskakiwać między wymiarami bez większych problemów

Szkielety - Drugi rodzaj nieumarłych istot o znacznie zaniżonej liczebności. Pomimo faktu że ich ciało składa się wyłącznie z kości to wykazują się większym rozumem.

Pająki - Ich historia sięga początków żałożenia miasta Korund, gdzie po raz pierwszy wzięły udział w walce bezpośredniej przeciwko Jadeitowemu Królowi. Zostały one odkryte przez jednego ze członków lotu 13, gdzie nieomal dokonał żywota, ale cudem dogadał się z tamtejszą Królową o imieniu Korunda. Pajęczyca wysłała swoje wojska do walki, w efekcie czego Jadeitowy Król został zniszczony. Na nieszczęście ludzi, Korunda doszła do wniosku, że wszystko co słabe trzeba zniszczyć - w tym przypadku byli to ludzie. Królowa poniosła śmierć w wyniku zamachu przeprowadzonego przez ludzi.

Budynki w wiosceEdytuj

Hotel Umarlaków - Jeden z pierwszych budynków mieszczących się w ma
H9FOkG5.jpg
łej wiosce potworów. Przed odkryciem Świątynii, pełnił funkcję miejsc do spotkania.

Stara Biblioteka - Z wyglądu katedra, w środku niewyobrażalna ilość ksiąg od czasów antycznych, do współczesnych. Od ludzkich po smocze. Księgi, notatki i mapy. Wszystko można znaleźć w tym miejscu.

Świątynia Martwego Boga - Miejsce spoczynku Liczów (NIE WIEM JAK TO SIĘ ODMIENIA PRZEZ LICZBĘ MNOGĄ ;_;).

Najważniejsi przedstawicieleEdytuj

Elise - Obecna Królowa Pajęczej Rasy, która zajęła miejsce po śmierci Korundy.
  • Xuru - Władający Esencją Śmierci
  • Elise

Xuru - Prawdopodobnie jeden z najsilniejszych Liczów pochodzących z podziemii VOTD. Zużycie Magii Creatrix przebudziło Jego i grupkę jego pobratymców w Świątyni Martwego Boga.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki