FANDOM

Opis

1.Vanilla Unicorn

I oto najsłynniejsze oraz najczęściej odwiedzane miejsce w CreepyTown. Nasz ukochany... burdel. Każdy kto odwiedzi chociaż raz CreepyTown, musi odwiedzić to miejsce. Stary czy młody, gruby czy chudy... każdy znajdzie coś dla siebie.

Rozrywka

W Vanilla Unicorn mamy 3 opcje rozrywki:

  •  Taniec na rurze; Striptiz; Prywatne pokazy

Każda osoba która jest niewyżyta, podniecona lub po prostu chce zobaczyć fajne (naturalne) piersi, może skorzystać z usług tancerek, które z chęcią pokażą parę nowych sztuczek (uważajcie, żeby nie zaproponować tancerce "czegoś więcej", ponieważ klub nie odpowiada za wszelkiego rodzaju uszkodzenia, które zada tancerka).

  • Usługi dziewczyn

No wiecie takie usługi... no ludzie to burdel! Wiecie co tu się powinno robić! I wiecie jak to działa, więc nie będę tego opisywać. Powinna wam wystarczyć informacja, że dotychczas nikt się nie skarżył.

  • Bar

Burdel, jak burdel, ale z klasą. Jeśli będziesz chciał się czegoś napić, podrażnić kubki smakowe, ale spędzić noc na rzyganiu w toalecie, powiedz to barmance! Z całą pewnością się tobą zajmie. Jest tu oczywiście wszystko, od drinków przez normalne picie do soków i shake'ów. Korzystaj z Happy Hour, naprawdę warto! (Barmanka nie pracuje jako prywatna ekhem... więc radzę jej o to nie pytać)

Historia

Vanilla Unicorn

Burdel postawiono, na szczątkach, nawiedzonego domu, który został postawiony na nawiedzonym cmentarzu, na którym wcześniej odprawiano rytuały przyzywające demony (zostali przegonieni, gdy Ins zaczęła się wkurzać). Niestety, mimo swojej popularności i wyjątkowej ostrożności właścicielki, budynek był wiele razy niszczony i z powrotem odbudowywany. Przeżył zderzenie z meteorytem, pożar, fale Tsunami, a także furie Snow, ale został zbudowany na nowo tak, żeby nie trzeba było go znowu remontować (Nikt do tej pory nie wie skąd właścicielka bierze forsę na wszystkie odbudowy.)

Personel

ST85Z6P
  • Mrs.Strange - barmanka (jedyna, więcej nie szukają)
  • Dizzy - tancerz (niestety bez cycków)
  • Rets - tancerka

Ciekawostki

  • W burdelu znajduje się ok. 36 różnych ras z którymi klienci mogą się zabawiać.
  • Nikt nigdy nie płaci za usługi, dopiero przy wyjściu jakimś niespodziewanym sposobem części pieniędzy znika, o dokładnej wartości tego co miało się zapłacić, czasem z drobnym napiwkiem.
  • Nie lubiani goście są wypraszani z burdelu kijem, butem lub rapierem, zazwyczaj kończąc na ulicy z limem pod okiem i bez portfela.
  • Nazwa i screeny zaczerpnięte z gry GTA V