FANDOM

"Hendosze tfojom matke"

- jeden z przykładów wielu prymitywnego języka i zachowania istot rzeczonych.

Trolle-
FeralOrks.jpg
istoty prymitywne, złośliwe, których działania często szkodliwość wielką przynoszą. Wydaje się że Trolli niezliczone szeregi posiadają, wszakże każda Wikia z ich najazdami radzić sobie musi.

CharakterystykaEdytuj

Zaprawdę jakiekolwiek charakteryzowania Trolli próby zadaniem trudnym i niewdzięcznym jest. Wszak jaki Troll jest, każdy widzi, jednakowoż w sposób klarowny i szczegółowy opisać ich jest sztuką ciężką.

KulturaEdytuj

Słowo to obce całkowicie istotom tym jest, podobnie jak wiele innych, od szacunku po gramatykę samą. Jednakowoż społeczność tak wielka, nawet jeśli wbrew sobie, kulturę własną wykształcić musiała. I, podobnie jak większość tematów z Trollami związanych, zrozumienie i opisanie jej wielu się udać nie może.

Częścią kultury istot tych są błędy wszelakie i wszeteczne w wypowiedziach różnorakich przez siebie głoszonych. Błędy te popełniane są z premedytacją i świadomością, są jedną z niewielu rzeczy która charakteryzuje wszystkich członków gatunku tego.

Inną takową uogólniającą  ich rzeczą jest wszak równie prymitywne co język poczucie humoru, rozumiane najczęściej jedynie przez istoty te dziwne. Wielokrotnie śmiechem ogarniającym Czaty całe reagują na związane ze sobą wcale wypowiedzi, jak "Ależ urfał" czy "F Bogu trfajdzie".

Niesamowita jest umiejętność Trolli do generowania różnorakich rozumowi wymykających się sytuacji, które wielokrotnie w sposób okrutny do kłótni w społecznościach całych doprowadzają. Któż zliczyć może Wikie, których społeczności w bratobójczych walkach przez grupę Trolli rozpoczętych, zniszczone zostały?

Trolle nie uznają niczego praktycznie. Autorytety wszelakie, współczucie czy rozsądek zdrowy- gotowi kpić ze wszystkiego tego są w każdym momencie. Z perfidią niemałą często podróżują po Wikiach różnorakich, po to i wyłącznie tylko, ażeby zakpić z członków społeczności rzeczonych.

Celem jedynym istot tych jest niszczenie wszelkich zdrowych między internautami (a jakże! Przeto Trolle zagrożeniem nie dla Wik tylko są, ale i całego Interetu bezkresnego!) relacji, ich prac ciężkich czy pewności siebie. Widok smutku i złości bliźnich swych jest dla nich nagrodą największą jaka być tylko może, marzeniem wielu do upadku doprowadzić całe społeczności wszakże jest. Ta bezrozumna, często niczym nie uzasadniona potrzeba chaosu szerzenia dla Trolli niczym paliwo jest. Póki dostęp stały do niego mają, niepowstrzymani wtedy są. Powód to jeden z wielu dlaczego istoty te zagrożeniem dla Wik największym i najpowszedniejszym są.

SpołecznośćEdytuj

Pod uwagę biorąc ilość, częstość występowania (Internat bezkresny cały!) jak i niski inteligencji iloraz tych istot, m
D91a6e5e72821b919c66f559cb6f5892-d5mgygm.jpg
ożliwości absolutnie nie ma żeby istoty te mogły jedną zwartą społeczność stworzyć. Tak więc mimo iż plugawią swą obecnością bezmiar Wik i Internetu całego, obaw nie ma iż mogliby się połączyć i siłami wspólnymi chaos nieskończony zasiać.

Trolle pod społecznościowym względem wszak najłatwiej na kategorię dwie podzielić: tych którzy członkami małych grup bandyckich są, i ci którzy do wniosku doszli, iż sami najlepiej świat cyfrowy terroryzować będą.

Ci którzy cel swój w grupach wolą wykonywać najczęściej niebezpieczniejsi od swoich pojedyńczych pobratyńców są. Wszak poganiają siebie nawzajem do coraz większej destrukcji, często zdarza się tak i zwykłego, Bogu ducha winnemu Użytkownika w kleszcze biorą, okrążają i ścianę z uprzedzeń, wyzwisk oraz wyśmiań najróżniejszych budują.

Ci natomiast którzy samotnie życie wszystkim uprzykrzać postanowili mniej groźni w przypadków większości są, jednak upierdliwi zdecydowanie bardziej bywają. Godziny całe na Czatach i Wikiach niezliczonych spędzać potrafią, na okazję swą czekając. I Trolla takowego ni to słowa, ni to czyny nie przekonują niemal nigdy do stosunku swojego zmiany. Jednakowoż z innej strony, pozbawiony swych pobratyńców wsparcia Troll takowy potrafi przełamać się szybciej potrafi. Najczęściej niemile widziany ze strony czym prędzej ucieka, zdarza się raz na czas jakiś iż osobnik życie swe przemyśli i ustosunkowanie swe zmieni.

UmiejętnościEdytuj

Trolle niezwykłe umiejętności bezmyślnego zniszczenia posiadają, doścignąć ich w tym żadna inna grupa nie jest. Potrafią Sztuk i Wik setki niszczyć bez powodu żadnego, jednak z żarliwością wielką. Mimo iż władze nie tylko stron pojedyńczych ale i Centrum samego w tropieniu i naprawianiu zniszczeń nie ustają, Trolle wciąż w swych działaniach pozostają nieugięte.

Dwa wielce niezwykłe zjawiska istoty te wywołać potrafią. Pierwszym z nich jest "Trolla Efekt". Dziwnym, nieodgadnionym sposobem często tak się składa, iż Użytkownicy normalni, w życie Wik zaangażowani pod wpływem choćby wspomnienia akcji Trolla, sam upodabniać się do niego zaczyna. Co prawda często tak zdarza się iż po prostu inaczej pisać zaczyna, szybko to mu się jednak nudzi i to stanu swej normalnej bytności prędko powraca. Czasami jednak grupy całe tak się doń upodabniają, iż podobnie jak oni dzieło zniszczenia i plugawienia rozpoczynają.

Drugim jest wezwanie czegoś co "Kałoburzą" zowione jest. Dziwne to zjawisko, które przyzwane przez coś tak prostackiego jak słowa czy Sztuki jadu pełne, rozpoczynają waśnie między Użytkownikami. Starzy przyjaciele do gardeł rzucać się nawzajem zaczynają, więzi latami z trudem wielkim utrzymywane pękać zaczynają a strony całe chaos ogarnia. Kałoburze najniebezpieczniejszym z oręży przez istoty te dzierżonym pozostają. Wielkie ich skupiska najzapewniej setki już Wik i żyć Użytkowników zniszczyły.

RodzajeEdytuj

  • Najpospolitsze- najliczniejszy ze wszystkich rodzajów istot to jest. Prymitywni, umysłowo najczęściej ograniczeni i chcący jedynie życie innym uprzykrzać.
  • Chasa - osobliwy niezwykle jest to rodzaj. Kilku spośród Trolli podobne pod nazwą względem konta zakłada, po czym na Czaty najróżniejsze wchodzą i cały czas jedną sentencje powtarzają. Jest to rodzaj bardzo niezwykły i rzadko spotykany.
  • Ipsymy- to najprawdopodobniej najniebezpieczniejsi spośród Trolli wszystkich istoty są. Stanowią ewenement swoisty spośród grupy całej, gdyż posiadają najczęściej niemałą inteligencję i z ludźmi bardzo dobrze dogadywać się potrafią. Maskują tak jednak wewnętrzny przymus siania zniszczenia i chaosu, którym Trolle się kierują. Często wysokie stanowiska na Wikiach wszelakich dzięki zaufaniu Użytkowników zdobywają, co później wykorzystują by siać niezgodę. Często grupami Najpospolitszych kierują, zdarza się iż Ipsymy sami w grupach działają.
  • Mistrzowie- Trolle, podobnie jak wszystko na tym świecie, posiadają coś co zowione jest "wyjątkiem regułe potwierdzającym". Ten spośród nich rodzaj również kieruje się chęcią niszczenia, jednakowoż robi to by gawiedź Wikię zamieszkującą zadowolić. Pisze rzeczy śmiech wzbudzające, Sztuki ich często swoistą parodię stanowią. Ci Trolle często swoich pobratyńców tępią, ponieważ na sercu im jest dobro Wik na których przesiadują.

Przykładowe atakiEdytuj

Czymże opowieści moje bez potwierdzeń były? Niemalże wszystko co tutaj napisałem potrafię na przykładzie z życia wyjętym udowodnić. I takową liste udowadniającą wam ukazuje.

  • Na Wikię o Gothiku traktującą najazd-
  • Zdarzenie na Efektu Masie-
  • DeXsztuka Przewrót-
  • KrwawegoKrukMistrza Manifest-
Erza working.jpg

Artykuł w budowie

Więcej z Fandomu

Losowa wiki