FANDOM

The Last Outlaw
Black horse 39.jpg
Imię The Last Outlaw
Płeć Ogier
Gatunek Koń wierzchowy/pociągowy
Rasa Demon/Potępiony
Pochodzenie Nieznane
Właściciel The Undertaker/LoboTaker

The Last Outlaw to nikt inny jak mroczny koń Śmierci, posłannik z Zaświatów i koń The Undertaker'a (mentora LoboTaker'a). Czasem pomaga jego uczennicy, jest bardzo pozytywnie nastawiony do niej. 

Jest gadający, zna co najmniej z 16 języków (w tym obowiązkowe języki śmierci). Jest czarnego koloru, z długą czarną grzywą i błękitnymi oczami. Jak się wkurzy, potrafi się przeistoczyć w demoniczną wersję siebie. Kiedy zaś jest

Horsebonearmor by dragon de lune-d5u44uc.jpg

TLO w swojej zbroi

potrzebny do walki, zostaje nakładana na niego specjalna zbroja, która pomaga mu nie tylko chronić, ale też i atakować przeciwnika. Potrafi też przeistoczyć w człowieka (używa tego tylko w specjalnych przypadkach).

Przywołać go może jedynie jego właściciel i podopieczna właściciela. Kiedyś chciał go zgarnąć sam Szatan, ale przegrał z Deadman'em i został on u zwycięzcy.

How-to-draw-a-black-horse-black-horse 1 000000010930 5.jpg

TLO, kiedy się wścieknie

Jakim cudem stał się on mrocznym koniem? On sam ukrywa tę tajemnicę, choć spekuluje się, że jest to kara za zbyt lubieżne życie jako człowiek. Przemieniono go w konia i kazano mu być posłusznym, jednak są to tylko przypuszczenia.

Nie przepada za Horacym, wilkiem LoboTaker'a. Nie znosi, jak ten jego wyzywa, po czym udaje niewiniątko przy swojej właścicielce. Od pewnego czasu jednak dziewczyna wierzy TLO'wi, gdy poznała tajemnicę wilka pod postacią mowy. Ogólnie gardzi też jego zachowaniem i uwielbieniem do szaleństwa pod każdą postacią, przede wszystkim erotyczną. Możliwe przez to, że kiedyś za to został ukarany, jednak nie chce o tym głębiej dyskutować. W tym aspekcie on i zabójczyni są zgodni.

Black Horse by alexandrabirchmore.png

TLO w swej demonicznej postaci

Więcej z Fandomu

Losowa wiki