FANDOM

Poczekaj! Opowiem Ci teraz historię Zapomnianej Legendy. Chodź ze mną.

The Forgotten Legend była niegdyś normalną dziewczyną, dosyć znaną. Dlaczego nie cieszyła się powodzeniem?

Owszem, cieszyła się, ale za wypowiedzenie na temat roli w pewnym serialu została wyrzucona na zawsze.

Zmieniła się nie do poznania. W nocy, przechadzając się ulicami Setagaya, Zapomniana Legenda znalazła płaszcz z kapturem.

Miesiąc później, wszyscy zapomnieli o The Forgotten Legend na zawsze. Postanowiła się zemścić za to, że zapomnieli o niej. Że porzucili legendę telewizji.

Na pewnym portalu nazywała się Channette. naśladowała normalnego usera. Pewnego dnia i BANG! Znalazła winowajcę!

Jestem tylko zlepkiem pikseli, skrawkiem kodu, kilkoma megabajtami w serwerze.

Jednak osoba wiedziała kto to. Nie chciał widzieć Zapomnianej Legendy.

Nie wiedział, że to koniec żywotu. Channette wysłała link do twitcha.

Wyglądał jak typowy stream z gier. Twarz The Forgotten Legend była zasłonięta kapturem, więc nikt nie wiedział jak wygląda. Jednak po chwili była kamerka na cały ekran. Zapomniana Legenda. Odsłoniła się już nie jako Channette, tylko The Forgotten Legend of World. Zanim dyrektor telewizyjny zdążył się obejrzeć, usłyszał tylko okropny głos.

Niechaj przedstawienie się zacznie.

Lepiej miej się na baczności. The Forgotten Legend of World Cię widzi. Zapamiętaj na zawsze to, co Ci powiedziałem. Zapomniana Legenda czai się na każdego, kto nie zna jej.

( Created by Jun', translated by Natoshi )

Więcej z Fandomu

Losowa wiki