FANDOM

Tadzio
Tadzio.jpg
Znany także jako Słodziak kochający czekoladkę
Wiek Nieznany...
Płeć Mężczyzna
Rasa Aligator
Zajęcie Zjadanie ludzi i czekolady, zabawa z Noworoczną i jej przyjaciółmi.
Opiekun Vinci
Miejsce Zamieszkania Daten-shi no fukushū

Biografia

Matka Tadzia tuż przed jego wykluciem została schwytana i sprzedana do cyrku, a jej jeszcze nie narodzony syn był skazany na pewną śmierć, ponieważ był jeszcze mały i nie mógł zdobywać pożywienia ani się bronić. Jednak los się do niego uśmiechną i trafił na piratów z Daten-shi no fukushū, którzy wzięli go na swój statek i sprezentowali dla swojego kapitana Vinci'ego, który przyjął małego gada z otwartymi ramionami i uczynił maskotką statku oraz swoim małym skarbem. Po kilku latach Tadzio i Vinci odnaleźli matkę gada, ale była ona martwa. Tadzio wpadł w szał i wymordował członków cyrku, wtedy posmakował w ludzkim mięsie i postanowił popełnić samobójstwo w obawie, że zrani swojego pana i jego ludzi. Vinci jednak mu na to nie pozwolił i obiecał mu, że zawszę będą przyjaciółmi.

Wygląd

Tadzio jest cały w pięknych łuskach przypominających lekko piasek oraz ma długie mocne ostre kły,twarde spojrzenie, które mówi - "Jeśli nie masz czekolady to nie podchodź". Jego palce są całe w zielonych łuskach i są zakończone ostrymi pazurami. Tadzio ma także długi mocny ogon, którym potrafi uderzać jak biczem i łamać kości.

Charakter

Tadzio mimo tego, że nie raz próbował zjeść kogoś z Daten-shi no fukushū to jest bardzo troskliwy i delikatny zachwaszcza jeśli chodzi Noworoczną.

Wyposażenie

Myślę, że mocne niczym stal łuski, szpony jak ostrza i kły, którymi mógł by przegryźć drzewo na pół się zaliczają do wyposażenia.

Cytaty

"Grrrrrr" - Gdy jest głodny

"Grrrrrr" - Gdy się wita

"Grrrrrr" - Gdy śpiewa

"Mrrrrr" - Gdy ktoś go głaska po brzuszku

"Puszczaj moją nogę!" - Krzyki ludzi, z którymi Tadzio się wita

Umiejętności

Tadzio jest bardzo bardzo silny potrafi też długo wytrzymać pod wodą i ma dobry węch oraz wzrok.

Słabości

Jeśli Vinci pokaże Tadziowi czekoladę, to ten słodziutki gad staje się potulny niczym kotek.

Ciekawostki

  • Tadzio to Tadzio.
  • Tadzio najlepiej się dogaduje z Noworoczną i Vinci'm.
  • Tadzio nie lubi zupy z aligatora.
  • Tadzio kocha pepsi.
  • Tadzio puszcza bąki gdy wypije za dużo pepsi.
  • Tylko Vinci nie pada martwy po bąkach Tadzia.

Przyjaciele i Rodzina

Vinci - Opiekun.

Noworoczna - Śliczna żona jego opiekuna.

Reszta załogi Daten-shi no fukushū - nie wiem czy go lubią, ale na pewno się boją.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki