FANDOM

Sztywni-rasa inteligętnych zombie. 

Cechy fizyczne

Zombie doodles by rebelkimy-d5jzpzn

Jeden z nich

Wygląd

Wszyscy sztywni posiadają gnijące ciała. Nie licząc nieświeżego oddechu są tacy sami jak ,,normalni" ludzie, jakimi byli za życia. Po śmierci nikt nie staje się przystojniejszy. 

Sprawność ruchowa 

Ghule nie należą to najsprawniejszych istot na świecie. Brakuje im siły,prędkości i ogólnej zwinności co ,,starają się" nadrabiać za pomocą swojego intelektu. Dla wielu żywy trup na rowerze był ostatnim widokiem w życiu.

Inteligencja 

Zombies with guns by nixuboy

Grupa sztywnych

Sztywni ptrafią większość rzeczy jakie opanowali za życia. Wielu głupców próbowało wybić tą rasę za pomocą siekier i kijów....na co nieumarli odpowiadali niezbyt celnym ogniem z broni palnej. 

Przedstawiciele tej rasy nie znają pojęcie ,,sztuki". Ich nadgniłe mózgi nie są wstanie pojąć sensu istnienia rzeczy niepraktycznych. Czasem zdarzają się mądrzejsze osobniki...

Sztywni na wojnie 

W chwilach zagrożenia społeczności zmarłych potrafią zwołać pospolite ruszenie. Każdy szwędacz ma obowiązek walki o swój ,,kraj" lub ,,żywi mówią na to ojczyzna". Nie potrzebują zapopatrzenia, nie uciekną z pola walki i zawsze będą walczyć o swoje.

Uzbrojenie 

Armia umarłych nie posiada jednolitego umundurowania ani sprawnego uzbrojenia. Zmarli walczą przy użyciu każdej dostępnej broni...od zardzewiałych siekier po stare granatniki. 

Więcej z Fandomu

Losowa wiki