FANDOM

A właściwie David jest to były dowódca powstańczej armi monarchistów próbujących obalić rząd w Stanach Zjednoczonych Ameryki Północnej i posadzić na tronie potomka Georga Washingtona.

Historia

Urodził się w 1991 w Nowym Jorku. Z zawodu nie jest nikim specjalnym, ot kolejny niewykształcony i bezrobotny któremu nie podoba się władza w owym kraju. 1 września  2015 roku rozpoczął bunt skierowany w rządzących polityków. Początkowo partyzantom szło dobrze, jednak gdy do walki ruszyła regularne oddziały wojska rebelia została stłamszona a on uciekł z państwa. Jednak podczas ucieczki nie dostał się tam gdzie chciał i trafił na wyspę Kraj. Z początku był zagubiony, jednak teraz dostrzega okazję do zdobycia sojuszników razem z którymi obali rząd.

Charakter

David jest dość wyrachowany i myśli logicznie. Stara się wykożystywać każdą okazję na swoją korzyść. Jest przez większość czasu spokojny wręcz zimny.  Mimo tego zdarza mu się czasami zrobić jakiś dobry uczynek np. wrzucić żebrającemu parę monet,jednak nieczęsto. Ma niewielkie zboczone poczucie humoru.

Wygląd

Jest średniego wzrostu ma niebieskie oczy i lekko okrągłą twarz. Zazwyczaj ubrany jest po cywilnemu w jeansy,T-shirt i dresową bluzę z kaburą zawieszoną po prawej stronie.

Umiejętności

Dosyć dobrze strzela z broni krótkiej, takiej jak rewolwery. Dodatkowo posiada duże zdolności taktyczne (w końcu dowodził rebelią). Dosyć płynnie mówi po rosyjsku. Zna niektóre runy

Wyposażenie 

  • Sześciostrzałowy rewolwer Smith&Wesson 29 - Kaliber 0.44 czyni w ciele duże spustoszenie. Jedyna broń nie posiadająca run
  • Dziesięć szybkoładowaczy do tegoż rewolweru
  • Karabin Barett M82 z runą na kolbie - Zdobyty w Kraju, dzięki znajomości run zmodyfikował go. Runa pozwala na wzmocnienie siły pocisków conajmniej czterokrotnie, dodatkowo amunicja z tytanowym rdzeniem pozwala na przebijanie ścian i właściwie większości obiektów.
  • Dwa magazynki do Barett
  • Nóż z runą zwiększającą twardość

Więcej z Fandomu

Losowa wiki