FANDOM

Jedna z ras występujących w CreepyTown, zawsze zamieszkujące słone wody, jednak jest między nimi jeden odmieniec. Męską odmianą syreny jest tryton. Jednak w tym artykule pokazane są głównie kobiety z powodu małej ilości mężczyzn występujących w tej rasie.

Wiek

Syreny charakteryzują się długowiecznością, potrafią dożyć 10 000 lat. Jednak, po ukończeniu 20 roku życia, wygląd syreny się nie zmienia i pozostaje ona taka, aż do chwili śmierci. Wyjątkiem są przemiany szamańskie, gdzie kobieta się starzeje.

Wygląd

Raczej każdy z nas wie jak wygląda syrena, od pasa w dół ogon ryby, a wzwyż normalna kobieta. Mimo wszystko pod wodą wyróżniają się wyjątkowym pięknem , bladą skórą, oraz bardzo, bardzo, bardzo długimi włosami, które słyną z niezwykłych właściwości o których wiedza tylko one, nam wiadomo tylko tyle, że nie umierają, a także nie wypadają. W społeczeństwie ludzi jest wieczny spór o to czy na piersiach syrena ma muszelki, czy też jest naga. Jest naga. Pod żuchwą znajdują się ledwo widoczne skrzela, dzięki którym może pozyskiwać tlen z wody.

Są jednak trzy przypadki gdzie syrena zmienia swój wygląd:

Szamanka

Syrena w formie Szamańskiej

Szamanka

W społeczeństwie morskiej rasy występują Szamanki i Szamani. Gdy Syrena przystępuje do kręgu szamanek jej wygląd zmienia się, ponieważ zaczyna pochłaniać energię morz, która od tej pory jest jej niezbędna do życia, przez co nie może już nigdy wyjść na ląd, za to ma niezwykłą moc wywoływania fal tsunami, słuchania głosu wody jak i ich mieszkańców i może zobaczyć przeszłość osoby, o ile ta pozwoli jej na to.

Mermaid collab by van der dot-d2cbxwb

Syrena podczas polowania

Podczas Ataku:

Wygląd syreny ma zwodzić i przyciągać swoje ofiary wyglądem, jakże i śpiewem. Jednak gdy następuje atak kobieta przeistacza się w istną maszynę do zabijania. Obnaża długie kły, wysuwa ostre pazury, a jej gałki oczne robią się białe, co ułatwia im widzenie we mgle lub w bardzo gęstych cieczach.

Na Lądzie:

Każda syrena może wyjść na ląd, jednak nie zamienia się od razu w człowieka. Więc jak to wygląda?

Jeśli syrena przez 24 godziny pozostanie sucha, opadają jej łuski i zaczyna się bolesna transformacja z ogona na nogi, która jest mniej bolesna z każdą kolejną przemianą. Jednak na odwrót wygląda to zupełnie inaczej. Wystarczy tylko jedno chluśnięcie słonej wody (zasolenie 5-6 promili) o masie mniej więcej 1g wody/1 kg ciała, a kobieta znowu dostaje ogon.

Rozmnażanie

Syreny w swojej naturalnej postaci nie mają narządów płciowych, dlatego, aby rozwijać gatunek wychodzą na ląd. Zazwyczaj drugim rodzicem jest ktoś z oddzielnej rasy, dzięki temu, dziecko może posiąść niektóre z cech rodzica. Ciąża trwa 3 miesiące, po tym czasie brzuch matki jest rozcinany i zaszywany już po porodzie.

Wyjątkową umiejętnością syren jest manipulacja genami nienarodzonego dziecka. Dzięki temu mogą ustalić płeć, charakter, a nawet zabić płód. Przy tym ostatnim, syrena trawi dziecko i przeznacza je na składniki odżywcze, czyli po prostu tak jakby je pożerała. Syrena potrafi dokładnie wykorzystać każdy składnik dostający się do organizmu , przez co nie wydala.

Zwyczaje

Syreny są znane jako opiekunki morskich stworzeń? Nic bardziej mylnego. To rządne mordu i krwi stworzenia, które nie tolerują żadnej innej rasy poza swoją.

114285-27184

Kobiety zajmują się znajdowaniem pożywienia. Ryby, skorupiaki, mięczaki, ludzie, zwierzęta, wszystko co mięsne. Najczęstszymi ofiarami są rybacy zapuszczający się na głębokie wody w wieczornych godzinach. Większość zatonięć statków występuje właśnie z ich powodów.

Mężczyźni mają za zadanie bronić murów miasta, dlatego nie widuje się ich nigdy na powierzchni wody, lecz częściej pod nią. Widywani są z trójzębami. Legenda o tym że istnieje jeden niezwyciężony trójząb jest fałszywa. Jest to zwyczajna broń.

W ich społeczeństwie występują urzędy, decydujące o losach mieszkańców, są to Szamanie i Szamanki, zwani także Radnymi.

Umiejętności

Morska rasa ma wiele, wiele umiejętności, jednak większość z nich jest szczególnie powiązana z wodą;

  • Najszybsze morskie stworzenia;
  • Niezwykła siła;
  • Nadludzka gibkość ciała;
  • Wyjątkowo czysty głos i piękny śpiew z dwoma specjalnymi tonacjami (hipnotyującą i niszczącą)
  • Niesamowita intuicja i orientacja w terenie
  • Kły i szpony transformują się w jeden z najostrzejszych i najtwardszych materiałów na świecie.

Słabe Punkty i Wady

Każde stworzenie ma dobre i złe strony.

  • Zbyt duża pewność siebie - nieumiejętne ocenianie sytuacji oraz siły wroga;
  • Każdą akcje przeprowadzają spontanicznie - nie potrafią szykować strategii ani planów;
  • Są niezwykle często łapane w sieci rybackie;
  • Nie umieją chodzić na dwóch nogach;
  • Mają bardzo krótką pamięć;
  • Mają słabość do świecących rzeczy.

Tradycje

Występują u nich także tradycje, takie jak:

  • Rytuał Perły
  • Dzień Światłości Morza (Raz do roku syreny i trytony migrują na północ, aby zobaczyć zorzę polarną)
  • Świerze Wody (Sylwester)

Wierzenia

Według syrenich wierzeń jedynym właściwym bogiem/boginią jest nie kto inny jak ocean. Mówi się, że przemawia do nich swoim żywiołem, głosem milionów zmarłych, którzy po odejściu łączą się z nim, aby na wieki opiekować się przyszłymi członkami rasy.

Za komunikacje z ich bogiem odpowiedzialne są szamanki jak i szamani, którzy przekazują wolę oceanu morskiemu ludowi. Zdarza się też, że żywioł sam pokazuje im swoją wolę jak w przypadku Kamienia Pereł (Rytuał Perły).

Perły

Perły są nierozłącznymi przyjaciółkami Syren. Każda ma jedną swoją, zawieszoną na szyi (Więcej w Rytuale Perły).

Wykorzystuje się je też do transformacji przedmiotów. Co to znaczy?

Jeśli syrena wróci z lądu z jakimiś przedmiotami (Ubrania, pieniądze, broń itp.), zamieniają się one (każda rzecz pojedynczo) w perły i tworzą sznury pereł wplątane w jej włosy. Jeśli oderwie się takową perłę od sznura, zmienia się ona w swoją pierwotną postać. Żadna (znana) morska syrena nie wyszła na powierzchnie od 200-stu lat.

Ciekawostki

  • Aby mieć nogi syrena musi czekać 24 godziny z dala od słonej wody lub w jakikolwiek sposób dostać ślinę mężczyzny.
  • Syreny posługują się własnym językiem Meridiańskim, inaczej tak zwaną wspólnomową. Co to znaczy? Otóż, gdy mówią w swoim języku, mózg ofiary automatycznie tłumaczy to na język najlepiej znany ofierze, czyli po prostu każdy słyszy go we własnym języku. Jest to bardzo przydatne przy śpiewie. Nie ma jeszcze żadnego osobnika innej rasy, który znałby ten język.
  • Istnieje także pismo w języku Meridiańskim, jednak nie jest ono tak uniwersalne jak sama mowa i aby je rozumieć, trzeba znać język.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki