FANDOM

Witaj przybyszu. Pewnie jak byłeś mały interesowały Cię smoki prawda? Jak nie tego nie czytaj nikt Cię nie zmusza :) W tejże encyklopedii opiszę tę legendarne bestie, ich środowiska i szansę na spotkanie oraz ich osobowość. Miłego czytania, życzy Smok ozywieniec.

Smoki Ognia

Feotapeta

Te bestie można znaleźć na terenie Egiptu, albo w okolicach wulkanu, najczęściej kilka minut przed wybuchem. Z natury są spokojne. Atakują tylko w obronie młodych, bądź wysiadywanych jajek. Szansa na spotkanie jest średnia jeśli mieszkasz w Egipcie, ogromna jeśli mieszkasz w okolicach czynnego wulkanu i minimalna jeśli mieszkasz gdzie indziej niż wyżej wymienione miejsca. Każdy z tych smoków pochodzi z rodu Feomathara.

Smoki Powietrza

I believe I can fly

Z natury są dość niespokojne. Zazwyczaj mieszkają w chmurach, a ponieważ są bardzo lekkie (ważą tyle co 1 pióro!) chmury je utrzymują. Na każdym terenie świata szansa na ich spotkanie jest taka sama. Jeśli widzisz tornado, znaczy, że smok powietrza jest naprawdę zły. Huragan oznacza, że ma po prostu zły dzień. Wichura oznacza, że jest im nie dobrze (tak jak człowiekowi jakby się kręcił 30 minut na karuzeli), natomiast lekki wiaterek oznacza, że są zadowolone. Zdarza im się przez przypadek zniszczyć ludzkie domostwa. Szansa na ich spotkanie jest minimalna. Każdy z tych smoków pochodzi z rodu Akatosha.

Kamienne Smoki

Smok.jpg

Z natury, bardzo nie spokojne. Na widok człowieka natychmiastowiszaleją i ich zrzucają z ogromnych wysokości. Żyją w górach. To one powodują różnego rodzaju lawiny. Szansa na ich spotkanie mała. Pochodzą z rodu Pedrakhana.

Lodowe Smoki

- są z natury najbardziej spokojne ze wszystkich smoków. Najwięcej ich żyje na Antarktydzie. Jeśli za oknem pada śnieg wiedz, że lodowy smok jest szczęśliwy. Jednak, gdy jest śnieżyca wiedz, że lodowy smok jest zdenerwowany. W naszym kraju widziano kilka.

Lel
a okazów, jednakże wraz z roztopieniem śniegu nagle zniknęły. Pojawiają się ogółem tam, gdzie jest dużo śniegu. Szansa na ich spotkanie jest mała w krajach zamieszkanych przez ludzi, natomiast ogromna na Antarktydzie. Te smoki pochodzą z rodu Finkregha.

Czarne smoki

Smaug.jpg

Zazwyczaj są dosyć skąpe, wredne i żądne pieniędzy. W filmie "Hobbit" Smaug należał do czarnych smoków. Wiedz, że jeśli jesteś bogaty, posiadasz dużo złotych przedmiotów lub kryształów wiedz, że może do twojego domu przylecieć czarny smok. Szansa na ich spotkanie jest różna. W Afryce, żyje ich najmniej więc szansa na ich spotkanie jest prawie niemożliwa, natomiast w Europie można je najliczniej spotkać. Pochodzą z rodu Alduina.

Mechaniczne Smoki

Ten rodzaj smoków zachowuje się różnie. Najczęściej

Mechanika
żyją w dużych miastach np. Nowy Jork lub Los Angeles. Posiadają w swoim czole działo laserowe z którego strzelają do różnych fabryk. Mimo to rzadko się je spotyka. Szansa na ich spotkanie jest minimalna.

Smoki Wody

Rex

z natury są dosyć opryskliwe. Morska bryza jest dziełem wodnego smoka. Wiedz, że zapach morskiej bryzy oznacza, że wodny smok jest zadowolony. Fale tsunami, są dziełem jego i smoka ziemi (później go opisze) natomiast ogromne wodne tornada - jego i powietrznego smoka. Żyją ZAWSZE na podwodnych pustyniach. Mogą wystąpić w każdym jeziorze, oceanie, morzu itd. W małych oczkach wodny można spotkać młode. Szansa na ich spotkanie jest malutka.

Smoki ziemi

- są najmniej poznanymi smokami co oznacza, że ich natura jest

K,NTc1MDk5MzYsODQ3NDky,f,RockEye
nieznana. Wraz ze smokami wody tworzą fale tsunami, bądź głębokie

bagna. One powodują trzęsienia ziemi. Spotkanie ich jest niemal niemożliwe.

Smok Ożywieniec

Indeks

Jest z natury najgroźniejszy ze wszystkich smoków. Jest to jedyny smok na świecie, który jest jeden. Jest najmniej poznanym smokiem. Pluje czystą śmiercią. Pożera ludzkie dusze. Jego położenie jest nieznane, natomiast niemożliwe jest go spotkać. Jego pochodzenie jest nieznane.

Leśne Smoki

20150227 134345

Ich natura jest zróżnicowana. Ogólnie są najczęściej spotykanymi smokami. Zaszywają się najczęściej koło jezior. Najliczniej można je spotkać w ogromnych lasach tropikalnych lub puszczach. Są tojedyne smoki (oprócz smoka ożywieńca) których pokarm jest znany. Żywią się żubrami, niedźwiedziami, wilkami, lisami, anakondami i orłami. Szansa na ich spotkanie wynosi: w lasach itp. ogromna, natomiast na pustyniach szans na ich spotkanie jest minimalna. Pochodzą z rodu Quetzalcoatla. (Rysunek został wykonany przez użytkowniczkę Clarity Okazaki)

Złote Smoki

Zloty-most-smok

Tak naprawdę są to czarne smoki oblane płynnym złotem. Ich zachowanie jest takie same jak czarnych smoków jednak rzadziej się je spotyka. Pochodzą z rodu Alduina.

Smoki Chińskie

Jest to hybryda węża i smoka. Nie posiadają ani przednich ani tylnych łap. Mają tylko i wyłącznie skrzydła. Jako jedyne smoki posiadają brodę. Ich ogień jest

Chiny
złoty. Można je znaleźć tylko i wyłącznie w Chinach, Japonii lub Wietnamie. Szansa na ich spotkanie jest mała. Pochodzą z rodu Adremona.

Wywerny

Images

Są to smoki pozbawione przednich łap. Ich miejsca pobytu nie są nam znane. Atakują wszystko co tylko się do nich zbliży. Szansa na ich spotkanie jest minimalna. Ich pochodzenie jest nieznane.

Żółwie Smoki

Są to smoki o zielono żółtej skórze. Jako jedyne posiadają włosy. Na plecach mają skorupę pokrytą kolcami. W obliczu zagrożenie chowają się do swej skorupy. Młode smoki z tej rasy posiadają magiczne różdżki natomiast dorosłe posługują się potężnym ogniem Szansa na ich spotkanie jest bardzo mała. Pochodzą z rodu Bowser'a.

Kupka

Od autora: Mam nadzieję, że encyklopedia się podoba :) Może będę stronę edytował dodając nowe rodzaje smoków :) Do zobaczenia w bliskiej przyszłości.

Autor: [http://pl.moj-wlasny-swiat.wikia.com/wiki/Tablica_wiadomo%C5%9Bci:Smok_ozywieniec http://pl.moj-wlasny-swiat.wikia.com/wiki/Tablica_wiadomo%C5%9Bci:Smok_ozywieniec

Więcej z Fandomu

Losowa wiki