FANDOM

Wielka kula powoli się obniżała, aż całkowicie zniknęła mi z oczu. Cały czas wtulałem się w mamę. Ciągle spała. Robiła się przy tym coraz zimniejsza, ale ja nie odchodziłem. Pilnowałem jej. Nikt więcej jej nie skrzywdzi. Tylko czemu ona tak długo śpi?

Na niebie pojawiło się coś białego, też wielka kula, ale na nią mogłem patrzeć. Gdy spoglądałem na tę pierwszą, ślepia zaczynały mnie lekko piec. Ale ta nie była sama, otaczały ją mniejsze, z każdej strony. Pomyślałem, że to pewnie jej dzieci. Miała ich baaardzo dużo.

Usłyszałem szelest wśród liści. Coś lub ktoś czaiło się na mnie i wyraźnie nie chciało, abym wiedział, że tam jest. Przymrużyłem ślepia. W ciemności widziałem tak samo dobrze jak w ciągu dnia, jednak to coś było za daleko.

Uszczypnąłem mamę w pysk. Przecież to nie pora żeby spać! Mamo wiem, że boli, ale nie możesz wiecznie odpoczywać! Myślałem. Jednak mimo moich starań przebudzenia jej, ona nie reagowała.

- Bill, dorosły jest martwy – Usłyszałem głos. Był niski. Do moich uszu docierały słowa, których nie rozumiałem.

A może nic mi nie zrobią? Może chcą mi pomóc?

Odsunąłem się od matki, wychodząc tym samym z jej objęć. Spojrzałem na nią jeszcze raz, ale ona nadal leżała. Nie sądziłem, że można być aż tak zmęczonym i tak długo drzemać.

Zza liści wyszły dwie postacie. Wysokie i muskularne, to byli ludzie, ale nie ci sami, którzy krzywdzili mamę. Jeden z nich miał na głowie jasne kolce, jego ślepia były białe, a kółeczka w środku niebieskie z czarną kropką. Dopiero teraz zauważyłem jak zabawnie wyglądają.

Drugi natomiast był ciemny, jaśniejszy niż tata, ale jego skóra oraz wzrok jakim na mnie patrzył, przyprawiał mnie o dreszcze.

Ten jasny, podszedł do mnie i zgiął tylne, a raczej u niego, dolne kończyny. Jego oczy były teraz na tym samym poziomie co moje. Przyglądałem mu się uważnie. Miał łagodne spojrzenie, od którego nie chciałem odrywać wzroku. Dawało mi ciepło, nadzieję.

Chwilę później usłyszałem krok w moją stronę, poczułem ukłucie w okolicach mojego brzuszka, a potem była tylko ciemność.

Historia Życia KaSZuBa

Więcej z Fandomu

Losowa wiki