FANDOM

Mroczny pałat,imię z moich mrocznych czasów najemnika.

Zastawiające jest kto je zna ?

Przecież wszystkie osoby które mnie kiedykolwiek wynajeły,lub o mnie słyszały zostały zabite przez moich pomocników.

Widocznie jeden umknął obławie,i teraz chce mieć zemstę.

-Dach 98 i 1,co to kurde znaczy ? Zapytał się Oscar

-Dach nr.98 na 1 ulicy.-Odpowiedziałem z stoickim spokojem

-Nie mów mi że tam idziesz.

-Muszę,jeśli będę miał trochę szczęścia to idiota zjawi się osobiście to od razu go zabije,a jeśli wystawi posłańca to go wysłucham i dopiero zabije.

-Nie mogę tobie pozwolić,my nie możemy.-Postanowili.

-Wiem że mi nie odpuśćcie,więc może pójdziecie ze mną,wtedy będę mógł chronić i ją i go zabić.

-Ale przecież Julia nie ma przeszkolenia bojowego !

-Zrób jej szybki kurs,ja muszę....wyjść.

Nie,to się nie może znowu powtórzyć,nie... nie tym razem.Musze być lepszy,muszę go tym razem zabić.

_____________________________________________________________

-Co mu się stało bracie,czemu on tak dziwnie zareagował ?

-Siadaj,opowiem ci,może wtedy będzie mi nieco lżej na sercu.-Powiedziałem,-Nie jesteś pierwszą kobietą w jego życiu,były dwie inne.

-Co się z nimi stało ? Zapytała

-No,początek taki sam jak teraz.Zaczołem.-Poznaje dziewczynę,poznaje jej rodzinę i bam,telefon dzwoni,za pierwszym razem nie uwierzył, i uznał to za słaby żart.

-Kilka dni później,została potrącona przez auto z skutkiem śmiertelnym.

-Oo...A co się stało z drugą ?

-To już gorsza historia.Powiedziałem siadając na sofie.-Kilka lat po tamtym,znalazł sobie nową,i kiedy tym razem zadzwonił,próbował wszystkiego by namierzyć rozmówce,jak łatwo przewidzieć nie udało mi się.-Na mojej twarzy pojawiły się łzy,które szybko starłem.-Drugą ten „Duch” zabił kiedy razem z nim byłem na spacerze,chciałem by trochę odpoczął i na jeden dzień spojrzał na świat jako normalna osoba,kiedy byliśmy nad jeziorem,nagle padł strzał.

-Nie ciekawie...

-Daj mi dokończyć,wiec pierwszą kula zamiast niej ,trafiła prosto w jego lisie uszy rozrywając je,drugą kula miała już ją trafić,lecz zasłonił ją swoim ciałem,przeszła w miejscu serca,kiedy wystrzalił trzecią,on ledwie stojąc,starał się ją zasłonić,lecz się mu nie udało,jego dziewczyna upadła mu na ręce,powoli się wykrwawiając.

-A co ty robiłeś ?

-Próbowałem znaleźć miejsce z którego strzela,oraz odpowiadałem ogniem na ślepo.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki