FANDOM

Kiedy atmosfera opadła,zastała niezręczna cisza.

-Więc jednak jesteś ….

-Wiecznym?-Dokończyłem za nią

-Tak,jestem potworem,nie bądz taka zdziwiona przecież twój brat ci powiedział.

-Myślałam że on zmyśla,abym przestała się z tobą spotykać.-Odparła lekko zamyślona.-To dlatego nie masz dziewczyna,czy znajomych?

-Ta,Kurde,nigdy nie spaliłem tyle energii w tak krótkim czasie,skąd ty masz tyle siły,siłujesz się z misiami?

-Mam przecież brata w wojsku,pokazał mi swój trening oraz pokazał mi kilka sztuczek....I nagle zaczeła się czerwienić

-A...ta.... Nie przejmuj się,muszę tylko coś zjeść by odzyskać siły i kontrole nad ciałem.

-Ale tak słodko wyglądasz z tym ogonkiem.

Z wielkim trudem wstałem,i poszedłem w kierunku tego trupa w alejce.-Proszę,nie patrz na mnie przez chwile ,muszę coś zjeść inaczej mogę się na kogoś rzucić w głodzie.

Przez kilka minut panowała dosłowna cisza,ja z głodu zjadłem wszystko poza kośćmi,to nie było w moim stylu,pierwszy raz jadłem człowieka,wolę kurczaka,czy królika.

Kiedy wstałem i zacząłem odzyskiwać władzę nad ciałem to schowałem kości po czym usłyszałem jej głos.

-Z ciekawości,czy te plotki że nie możecie zjeść poza mięsem ludzi i zwierząt,są prawdą ?

-Częściowo,możemy jeść co chcemy,ale raz na jakiś czas,ci którzy „odziedziczyli” łowce,odczuwają zew drapieżcy,muszą coś upolować i zjeść,inaczej ...będę atakować wszystko.

Usiadłem obok niej oparty o ścianę.Wydawała się mocno nad czymś zastanawiać.

-Powiedz,czy to możliwe by wieczny miał dziecko z człowiekiem ?

I czemu spodziewałem się że to pytanie wreszcie padnie ?

-Tak,jakieś są,tak 1/4 mniej więcej.Odpowiedziałem przybity patrząc na nocne niebo.-Zgaduje że mam sprawdzić czy inni wieczni których lubisz mają na to szanse ?

-Wystarczy,że odpowiesz mi ...c..cz... czy.. t..

-EE....Tak,mogę nie przeszedłem zabieg,więc mam większe szanse na dziecko.-Odpowiedziałem czerwieniąc się.

-Ale pewnie z szacunku dla mojego brata,nie odważysz się.-Ciągnęła smutna

Szacunek? Dla jej brata ?! Dobry żart!

Szacunek to jedno z tych rzeczy których nie czuje do jej brata,prędzej ze strachu,w końcu jej brat wyrwał wieże czołgu i rzucił nią jak piłką...

Więcej z Fandomu

Losowa wiki