FANDOM

Proces odnowy ciała zakończony.

Stan pacjenta: Stabilny.

Poziom Genów akolity : Minimalny, zdolny do kontroli, bez możliwości zwiększenia ilości.

Ogólna ilość wyciągniętych ciał obcych : 31 ołowianych obiektów,12 stalowych i 1 żelazny.

Stan organów wewnętrznych : Idealny, sztuczne zamienniki zastąpione wyhodowanymi odpowiednikami.

Pacjent może opuścić stół operacyjny.

Sztuczny głos dał mi do wiadomości i miał mnie wybudzić ze snu.Jednak nawet końska dawka środków usypiających nie spowoduje że będę miał twardy sen.

Leniwie wstałem i ubrałem się w swoje ubrania,nienawidzę gdy ktoś lub coś mnie operuję,zwykle wszystko robię sam,sam wyjmuje kule,sam zaszywam swoje rany,sam robię swoje transfuzje krwi,sam nastawiam sobie kończyny.

Na moim ciele było o wiele mniej blizn,jeden z niewielu plusów korzystania z tej maszyny.

Moja uwagę zebrało na sobie lustro weneckie,i drzwi prowadzące do pomieszczenia gdzie są moi bracia,nikola i ten tajemniczy najemnik.

Minuta mijała po minucie,jednak nic tam się nie ruszało,ani jeden dźwięk nie dochodził do moich uszów.

-Wojowniku,rój cie potrzebuje.-Ledwie słyszalny szept dotarł do moich uszów.-Dołącz do nas w gnieździe,i przejdź pełną ewolucje.

Nagle za szyby usłyszałem krzyk przerażenia,po nim kilka wystrzałów i liczne syczenia jakiegoś zwierzącia.Gdy szyba stała się przezroczysta zobaczyłem masakre jaka miała tam miejsce….

Wysokie na 2 metry humanoidalne stworzenie,umazane całe w krwi i z diabelskim uśmiechem patrzyło na mnie,na konsoli dowodzenia leżała głowa tygrysa,bez mózgu,sama głowa.

Stworzenie całą siłą uderzało drakulą o szybę,by za chwile wbić w niego swoje pazury w jego podbrzusze i wyrzucić jego organy na podłogę.

-Łowca spełnij swoje zadanie,teraz ty spełnij swoje.-Znowu odezwał się szept.-Dołącz do rodziny,stań się jednością.

Szept stawał się coraz głośniejszy,aż w końcu zmienił się w krzyk.Przerażający rozrywający umysł krzyk.

Stworzenie które wcześniej znajdowało się za szybą,teraz stało przedemną dzięki czemu mogłem się mu dokładnie przyjrzeć.

"Ubrane" było w uszkodzony mundur bojowy,lekką kamizelke z śladami szponów.

Nie posiadał praktycznie skóry,lecz nie przeszkadzało mu to.

Ten jego piekielny uśmiech…

To on był mój ….

Więcej z Fandomu

Losowa wiki