FANDOM

Te dwa durnie naprawdę uważają że po tylu latach w wojsku i japo snajper nie usłyszę ich szeptanej rozmowy ?

Mam doświadczenie w podsłuchiwaniu,głównie dzięki tej osobie która jest cięta,spawana,ma wymieniane ograny i przeprowadzana przez dialize krwi w pokoju za szybą.

Mój hełm który zakrywa całą moją twarz,posiada wbudowany modulator głosu,ale chyba jest niepotrzebny skoro się domyślili,mimo to zostawię go włączonego.

W pamięci mojej rękawicy dowodzenia,i w pamięci mam kilka wspomnieć i obietnic o których nie mogę zapomnieć.

Adamie,szkoda że znalazłeś sobie nową dziewczynę,ale miałeś prawo,po tym co przeszedłeś nikt nie może zabronić ci odrobiny szczęścia ,w życiu ,które ci pozostało.Ja sama po tamtym dniu nie wierzyłam że przeżyłam.Jeśli nie będziesz chciał mnie więcej widzieć z jakiegoś powodu,to po prostu zniknę i nie będę ciebie już nigdy więcej niepokoiła.

Zabawne jest to,że z tylu osób,tylko ja i kilka innych zmieściło się w 5% szansy na ponowne życie,głównie dzięki twojemu środkowi stworzonemu na podstawie zdolności wiecznego.

Mimo wszystko,wypełnię twoją prośbę z poprzedniego życia,nie pozwolę by ten potwór powrócił.

-Kim on dla ciebie jest ?-Delikatny kobiecy głos wyrwał mnie z potoku moich myśli.

-Osobą która całkowicie zmieniła moje życie,zmieniła na lepsze.-Odpowiedziałam po chwili namysłu i zorientowaniu się że to mnie pytano.

-Nie tylko twoje.-Skomentowała swoim przyjacielskim głosem.-Wiesz,on ma specyficzny charakter,jego psychika jest miękka,ale ukryta pod bliznami i pancerzem zimnego weterana,a tak naprawdę jest osobą która boi się zostać samotna na wieczność przez swoje decyzje.

-Dobrze go znasz.

-Muszę,wychowałam się przy nim.-Odpowiedziała nie odrywając wzroku od pajęczych ostrzy.-A ty jak go znasz ?

-Dobrze,jest najwierniejszym przyjacielem na świecie,najlepszym ochroniarzem i miłym towarzyszem w życiu.

-I kochanym mężem ?

-Co ty ..?

-Nie udawaj,nawet przez maskę widzę ten wzrok.-Odpowiedziała zanim zdążyłam dokończyć pytanie.

-To w tym pomieszczeniu wszyscy wiedzą kim tak naprawdę jestem ?

-Najwyraźniej.-Odpowiedział głos Nietoperza,który patrzył w konsole i coś z nią kombinował.

Głośno westchnęłam,głównie z ulgi że nie muszę już nosić tej maski,będę mogła spojrzeć mu prosto w oczy,moimi własnymi.

Kilkoma ruchami rąk wyłączyłam blokadę,trzymającą hełm przed wyłączeniem trybu zasłąniania twarzy.Pierwszy raz od dłuższego czasu jakaś obca osoba będzie widziała moją twarz,ale dla niego to jest wartę.

Dla niego,wszystko jest wartę.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki