FANDOM

Sih'New- kopia Sih'Neva, jeden z dwóch
0ad65f8df39b80aee59acc9799fbd092.jpg

http://www.wallpaperup.com/77215/cyborg_robot_mech_mechanical_w.html

klonów które zbuntowały się przeciw Federacji.

HistoriaEdytuj

Sih'New był 13 klonem (dlatego początkowo nazywany był Numer 13) służącego Federacji smoka. Był bardzo pechowym okazem- od początku jego genom był wysoce niestabilny. Numer 13 nie kontrolował swojej mocy, często zmieniał tylko niektóre części swojego ciała na ludzkie/smocze lub wpadał w nieuzasadniony szał. Heinrich Welff nie zastanawiał się długo i kazał go unieszkodliwić, jednak wtedy zaszło pewne zdarzenie.

Pewnego dnia Numer 13 wpadł w szał i zaczął niszczyć las wokół CreepyTown, więc wysłano Sih'Neva by go uspokoił, lub jeśli to niemożliwe-zabił. Jako że klony miały zaledwie 1/20 mocy oryginału, zadanie to nie wydawało się być trudne. Numer 13 jednak desperacko walczył o przeżycie i przez krótki okres czasu walczył ze swoim genetycznym ojcem jak równy z równym. W końcu jednak Sih'Nev wygrał walkę, poważnie raniąc Numer 13. Jednak gdy Welff usłyszał o tym jak wiele trudu kosztowało ich złapanie klona, doszedł do wniosku że likwidacja byłaby marnotrastwem jego potencjału. Numer 13 został wiec przetransportowany do Metropolii, gdzie przeprowadzono na nim dokładne badania. Naukowcom Federacji nie udało się ustabilizować go, więc postanowili wsadzić jego ciało w egzoszkielet. Egzoszkielet ten zmniejszał jego moc do takiego stopnia, by klon był w stanie go kontrolować. Co więcej zainstalowano w jego głowie czip, kontrolujący umysł smoka.

Numer 13 przez długi okres czasu walczył dla Federacji. Zniszczył bazę Ruchu Oporu niedaleko miasta Mirai, spalił żywcem 100 buntujących się krasnoludów w jednym z gett oraz walczył z LoboTaker, Kalasherem, Przemkiem0981 i Insanity. To właśnie ta ostatnia walka zmieniła jego życie.

Na dzień przed uwolnieniem Mii z rąk Federacji, Heinrich zainteresował się wydarzeniami w pewnym bezimiennym lesie. Mieszkała w nim Insanity, która po ucieczce od Federacji postradała zmysły, zabijała nieostrożnych przechodniów i pożerała ich żywcem. Metropolia uznała że w lesie mieści się baza Ruchu Oporu, wysłała tam więc Numer 13. Klon Sih'Neva odnalazł w lesie Insanity i stoczył z nią walkę. W pewnym momencie dziewczyna poraziła go ogromną wiązką elektryczną (sprawiając krzywdę również sobie samej) i uciekła. Atak ten zniszczył czip w głowie klona i sprawił, że ten zyskał wolną wolę.

Gdy Numer 13 zdał sobie sprawę czym jest Federacja i co sam zrobił będąc pod jej kontrolą, postanowił się zbuntować. Szczęśliwie dla niego, inny klon w tym samym czasie również uniezależnił się od Heinricha Welffa. Obydwa klony wykradły z archiwum Federacji ważne plany taktyczne i uciekły, poszukując siedziby Ruchu Oporu. Znalazły ją dzięki temu, że Mia będąc w więzieniu opowiedziała o bazach RO.

Początki znajomości klona Sih'Neva z Ruchem Oporu nie były zbyt udane. Przemek jak tylko go zobaczył, rzucił się na podróbkę, w ostatniej chwili powstrzymany przez Hajsik i LoboTaker. Klon trzymany były pod kluczem i badany przez Caspera jak i odczytywany przez Przemka. Gdy obydwoje niechętnie przyznali że klon mówi prawdę i nienawidzi Federacji, Sekcja Sokół postanowiła przyjąć smoka w swoje szeregi. Oczywiście tymczasowo i pod ścisłą obserwacją.

Po dołączeniu do Ruchu Oporu Numer 13 zmienił swoje imię na Sih'New.

UmiejętnościEdytuj

Sih'New wydaje się być potężniejszy niż reszta klonów, jednak nie jest w stanie kontrolować swojej pełnej mocy. Będąc w swoim egzoszkielecie ma ok. 1/19 mocy oryginału.

W swoim egzoszkielecie ma:

  • Napęd antygrawitacyjny- pozwala mu latać.
  • Działo neutronowe- urządzenie wysyłające impuls elektromagnetyczny, wyłączający okoliczną elektronikę.
  • Nienazwana broń- dwie zbudowane z adamantium "pałki" połączone nicią stworzoną z nieznanej energii. Praktycznie niezniszczalne.

Potrafi się posługiwać bronią palną.

RelacjeEdytuj

Akisearu.gif

Przemek0981

Przemek0981Edytuj

Przemek po tym jak Sih'Nev zabił Strange, zapałał nienawiścią do smoka ale również wszystkich jego klonów. Chłopak walczył z Sih'Newem gdy ten był jeszcze znany jako Numer 13, jednak nie zdołał go zabić. Obiecał sobie jednak, że zrobi to kiedy indziej.

Pomimo tego że Sih'New jest członkiem Ruchu Oporu, Przemek nie cofnął swojej decyzji. Uważa że zemsta za jego ukochaną będzie miała sens tylko wtedy, gdy zginie Federacja, która odpowiada za jej śmierć. Mimo że Sih'Newa na dobrą sprawę nie było na świcie podczas Bitwy o Port CreepyTown, chłopak chcę śmierci zarówno jego, jak i wszystkich klonów Sih'Neva.

Sam klon smoka nie uważa się za winnego grzechów oryginału. Początkowo próbował dogadać się z Przemkiem, ale wszelkie próby zakopania toporu wojennego były bezowocne. Teraz najzwyczajniej w świecie stara się unikać chłopaka.

Sih'NevEdytuj

Heavy gunner dragon by firhunter-d58xvqn.jpg

Sih'Nev

Sih'Nev od początku miał wiele problemów ze swoim 13 klonem, jednak nigdy nie przypuszczał że Sih'New zdoła zdradzić jego i Federację. Uznaje ufność jaką wobec jego miał za swój błąd i słabość. Poprzysiągł że złapie zbuntowanego klona, przyprowadzi go przed oblicze Heinricha i rozszarpie na strzępy. Co ciekawe, zastanawia się nawet nad połączeniem sił z Przemkiem, w celu zabicia klona. Jednak szanse na to że chłopak się zgodzi są bardzo znikome.

Sih'New szanuje swojego genetycznego ojca. Uważa go za o wiele potężniejszego do siebie i nie ma w planach z nim walczyć. Po poznaniu jego historii i dowiedzeniu się jaki był jako Serek, zrobiło mu się go żal. Zapałał tym większą niechęcią do Federacji.

HajsikEdytuj

Sih'New od kiedy dołączył do Ruchu Oporu zaprzyjaźnił się z córką oryginału. Mimo że klon nie przypomina Serka ani z wyglądu ani z zachowania, to Hajsik tak go nazywa.

Dla B.A Hajs Sih'New jest dowodem na to, że jej tata może spowrotem stać się normalnym, starym sobą. Dlatego właśnie go tak lubi i staje w jego obronie przed Przemkiem.

Dla Sih'Newa Hajsik jest emocjonalną podporą. Mało kto w Ruchu Oporu mu ufa, a dziewczynka robi to bezgranicznie. Przyjaźń pomiędzy nimi jest naprawdę silna, a Sih'New przyznaje (choć tylko sam przed sobą) że mógłby dla dziewczynki poświęcić własne życie.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki