FANDOM

Sigma jest magiczne urządzenie stworzone przez Mikhalna.

Opis: Edytuj

Koniunkcja, do której doszło w 2030 roku spowodowała wymieszanie się nieskończonej ilości światów alternatywnych oraz innych wymiarów. Spowodowało to możliwość spotkania się ze sobą swoich alternatywnych sobowtórów.

Mikhaln dostrzegł w tym incydencie pewną możliwość, którą było stworzenie Sigmy.

Dusza alternatywnego sobowtóra jest niejako klonem naszej duszy. Mag stwierdził, że gdyby porównać dusze do jakiejkolwiek materialnej substancji to najlepiej jej naturę ukazywało by światło. Duszę można jednocześnie określić, tak jak w przypadku światła falą jak i cząstką. Tą pierwszą naturę duszy wykorzystuje Sigma.

Urządzenie to ma wygląd kryształu otoczonego metalową obwódką. W momencie posiadania Sigmy człowiek jest w stanie wchłonąć swoje alternatywy, przyjmując ich doświadczenie, wspomnienia oraz na pewien czas niemalże dwukrotnie zwiększając swoją moc. W momencie połączenia zostaje zachowana tylko jedna świadomość. Mianowicie tego kto trzyma kryształ.  

Cały proces przypomina nieco interferencje fali.

 Posiadacze: Edytuj

Do tej pory nie miał jeszcze okazji jej użyć.

  • Przemek0980- przywódca Federacji. Otrzymał Sigmę od

Mikhaln jako prezent oraz jako narzędzie, które może się w przyszłości mu przydać.  

Ciekawostki: Edytuj

  • Grecka litera Sigma jest używana jako symbol sumowania

Więcej z Fandomu

Losowa wiki