FANDOM

Warship in heavy rain-wide.jpg
Shipwrecker - dosł. "Niszczyciel statków"; "Rozbitkawiacz" to okręt Eliasa Shipwreckera, niosący śmierć i bezmyślne zniszczenie, tak jak dawkę dobrej kultury i muzyki ku uciesze jego kapitana.1v/ggyC0FOzqHM1

Historia Statek powstał około wieku XVII i bardzo możliwe, że to w czasie jego budowy Elias zaczął nieprzerwanie pić rum mieszany z whiskey, niekiedy wódką, amoniakiem i innymi licznymi substancjami w skrócie wypełniającymi tablicę Mendelejewa. Shipwrecker powstał na bazie osobistego projektu Eliasa, tak by spełniał kilka podstawowych celów. Jego budowa pochłonęła połowę zgromadzonych przez lata łupów, druga poszła na jego wyposażenie. Po zakończeniu budowy projekty zostały zniszczone, stocznia spalona, a budowniczowie wyrżnięci. Swój chrzest statek otrzymał za pomocą krwi.

CharakterystykaEdytuj

Shipwrecker przez długie lata był największym bojowym statkiem na morzach i oceanach. Jego rozmiary sprawiały niekiedy problemy przy manewrowaniu, więc po pewnym czasie został wyposażony w dodatkowy ster i trójkątne żagle. Mało który okręt jest w stanie go dogonić, a jeszcze mniej dało radę uciec. Elias wspomniał kiedyś, że była to bardzo okrągła liczba. Nie sprecyzował jednak jaka dokładnie.

Okręt jest wyposażony w zestaw nowoczesnych, jak na swoje czasy dział, które wielokrotnie potrafiły zasypać wroga ciągłym ogniem, aż do jego zatonięcia. Wzmocniony miedzianym pokryciem i stalowymi żerdziami kadłub może niemal w nieskończoność taranować mniejsze od siebie i znacznie delikatniejsze statki. Ponadto wewnątrz okrętu znajduje się bardzo stara maszyna, która wytwarza gęstą i lepką mgłę, zdolną w kilka chwil zanurzyć statek w gęstych, białych oparach. Tę cechę Elias wykorzystywał do nagłych ataków, taranowań i porwań z samego środka wrogiego okrętu. Znane są także przypadki gwałtownych przejęć nieprzyjacielskich statków, tak by za pomocą pokierować ogień w stronę innego obiektu przeciwnika, po czym uciec, pozostawiając wroga w walce z samym sobą.

Na pokładzie Shipwreckera dochodzi często do okazałych bali w tym maskowych i oczywiście tanecznych. Pomost został wykonany ze specjalnego ciemnego dębu, dzięki czemu, jeśli czyszczony może znieść dużo więcej niż uderzenia armat i sztormy Pacyfiku, czyli na przykład tańce Eliasa.

ZałogaEdytuj

Niektórych może dziwić, że statek unikający portu i bezpiecznych łupów może utrzymać jakąkolwiek załogę. Zasada panująca na Shipwreckerze jest jednak prosta. "Jeśli przeżyłeś pierwszy dzień, to poradzisz sobie przez lata". Pozorny chaos i szaleństwo niejednego mógłby zniechęcić i niejednego doprowadziło do śmierci, ale gdy ktoś jakimś sposobem odnajdzie się na tym statku, pokocha go całym sercem i nie będzie w stanie wyobrazić sobie lepszego miejsca do życia.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki