FANDOM

Images.jpg

Przykładowi Shinigami i ich Kosy Śmierci

Kim jest Shinigami?

Shinigami (死神) jest bogiem śmierci. Nazywany bywa także żniwiarzem. Shinigami tyczy się zarówno jednego boga, jak i kilku, gdyż jest to japońskie pojęcie. W tym języku nie ma rozróżnienia na liczbę pojedynczą lub mnogą. Shinigami muszą dokonywać przeglądu osób, które niedługo umrą, zgodnie z wykazem dusz do odzyskania. Należy sprawdzić każdy zapis filmowy osoby kosą śmierci.

Zajęcie

Shinigami zabierają duszę ludzi, którym pisana jest śmierć. Nazwiska takich osób umieszczane są w księgach, wraz ze zdjęciem i kilkoma innymi istotnymi informacjami.

Hierarchia

Wszystkimi osobnikami rządzi Wielka Rada Shinigami, składająca się z Wielkiego Shinigami, Wysokiego Shinigami oraz Wicewielkiego Shinigami.

Wielki - Ryuk (Death Note)

Wicewielki - Shinigami (Soul Eater)

Wysoki - The Undertaker (WWE)

Wielki i Wicewielki zajmują się rekrutacją nowych Kosiarzy, zaś Wysoki zajmuje się księgowaniem nowych egzemplarzy bibliotecznych i ich kompletowaniem (szczególnie z działu Ksiąg Zakazanych) oraz sporadycznie naucza nowych rekrutów na Kosiarzy.

Metody działania

Do zabierania dusz (wydzierania ich z ciał), służą kosy. Kosa boga śmierci jest jego narzędziem pracy, dlatego też każdy ma własną. Kosy różnią się od siebie wyglądem oraz zasadą działania, jednak wszystkie zostały stworzone w jednym, konkretnym celu. 

Oczy Shinigami

Dzięki nim Shinigami widzą imię, nazwisko i wiek danej osoby unoszący się nad głową owej osoby.

Ciekawostki

  • Shinigami noszą specjalne okulary, które pozwalają im lepiej ocenić duszę. (Tylko shinigami'm, którzy znają znaczenie życia będą przyznawane okulary).

Więcej z Fandomu

Losowa wiki