FANDOM

Samartiel
imię i nazwisko Samartiel Helix Hatori
płeć Mężczyzna
Rasa człowiek
przynależnośc czarnoksiężnik
wiek 13
Broń sztylet, czarna magia
rodzina Vellox-siostra
Umiejętności świetny aktor
Pupil Esatir (pradawna bestia)

HistoriaEdytuj

Rok po swoim urodzeniu Samartiel trafił do domu dziecka z powodu śmierci rodziców. Dorastał tam przez kolejne 9 lat. W wieku 8 lat został adoptowany przez na pozór szczęśliwą rodzinę. Prawda okazała się inna. Okazało się że rodzice znęcają się nad dziećmi. Raz próbował opowiedziec o tym nauczycielce, ta jednak stwierdziła że ściemnia. Nie mógł tego wytrzymać dlatego uciekł z domu. Był on jak na swój wiek bystry , a także bardzo ciekawski, dlatego kiedy zobaczył mężczyznę w czarnym płaszczu poszedł za nim. Kiedy skręcił w ciemną alejkę ktoś go ogłuszył. Obudził się kilka godzin później na ołtarzu ofiarnym. Mężczyzna za którym poszedł, zaczął mu opowiadać o tym kim jest. Sami dowiedział się że został wybrany na ofiarę do rytuału czarnoksiężników, mający na celu uspokojenie prastarej besii która  od lat prześladowała Zakon. Chłopak spytał się czy może do nich dołaczyć, ale został wyśmiany a chwilę potem wbito mu w serce sztylet. Bestia o imieniu Esatir zjawiła się żeby zobaczyć swoją ofiarę, ale stało sie coś dziwnego. Esatir gdy tylko zobaczył Samartiela przestraszył się i uciekł do siebie. Czarnoksięznicy byli zszokowani tym co zobaczyli, i wybłagali Boga Śmierci aby ten zwrócił życie chłopakowi. Od tamtej pory Samartiel zaczął uczyć się czarnoksięstwa. Budził szacunek a nawet wręcz strach. Otrzymał przydomek  Samartiel Pogromca Esatira. Obecnie ma 13 lat i nadal zgłębia sztukę czarnoksięstwa. Esatir natomiast, został jego pupilkiem.

WyglądEdytuj

Brązowe włosy, niebieskie oczy, i jasna cera. Na piersi widnieje blizna po rytuale.

UbranieEdytuj

Zazwyczaj ubrany w czarno-granatową szatę, ze złotymi zdobieniami. Kiedy wychodzi gdzieś na miasto czarny t-shirt, bojówki, czarne adidasy.

CechyEdytuj

Opiekuńczy, wrażliwy, bezlitosny, beksa, dziecinny.

SłabościEdytuj

  • Biała magia.
  • zombie (boi się ich)
  • wschód słońca (wtedy jego magia słabnie, ale jak tylko słońce całkowicie wzejdzie odzyskuje swoją moc)

CiekawostkiEdytuj

  • Panicznie boi się zombie
  • Lubi wydawać rozkazy
  • Nie nawidzi gdy sie go nazywa Samuś lub Samiś
  • Umie pływać
  • Nie jest wogóle podobny do siostry
  • W czasie Pełni księżyca jego moc wzrasta o 50%.
  • uwielbia wszelkiego rodzaju słodycze.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki