FANDOM

0pxv/s0CMZDSEeJc1

Salai v.2- alternatywna wersja Salai, pochodząca ze świata w którym Inwazję wygrała Federacja.

WyglądEdytuj

Salai v.2 wygląda identycznie jak Salai, pomijając szwy na jej czole oraz nienaturalnie szeroko otworzone, puste oczy.

HistoriaEdytuj

Salai przegrała swą walkę z Elizabeth w chwili, kiedy ta przęjęła jej Kosę i wbiła ją w serce dziewczyny. Martwa Shinigami została zabrana do bazy wojskowej Federacji i poddana skomplikowanemu zabiegowi, tzw ,,procesu absolutnego zbawienia". Po udanej operacji, Salai stała się ,,marionetką" Federacji.

UmiejętnościEdytuj

Dzięki temu, że Salai umarła w formie Shinigami, Salai v.2 także posiada praktycznie niezniszczalne ciało. Można ją pokonać jedynie Kosą Śmierci- przez to jest zwykle wysyłana do walk jako tarcza. Nie działają na nią żadnego rodzaju uroki, zaklęcia, proszki czy też bronie.

SłabościEdytuj

Można ją pokonać jedynie używając Kosą Śmierci-wystarczy, że używając Kosy rozetnie się jej czoło i usunięcie wszelkiego rodzaju gadżetów Federacji. Niedziałają na nią wszelakie proszki, zaklęcia i uroki.

WyposażenieEdytuj

Salai v.2 zwykle wyposażona jest w swoją starą Kosę Ponurego Żniwiarza, lecz może posługiwać się wszelaką bronią zdobytą w boju.

Mechanizm działaniaEdytuj

Istnieje urządzenie mogące wstrzymać reanimację pacjentów, którzy przeszli proces absolutnego zbawienia. Na Salai przeprowadzony został zabieg chirurgiczny, podczas którego w mózgu znamrłej dziewczyny osadzono wyjątkowe urządzenie, wytwarzające łagodny prąd elektryczny. Wysyła ono impulsy do każdego segmentu mózgu, co pozwoliło Shinigami odzyskać stabilne i zdrowe ciało, takie jakie Salai v.2 posiadała, zanim doszło do śmierci demonicy z ręki Elizabeth. Ponad to w mózgu dziewczyny zainstalowano także specjalny, mikroskopijny odbiornik połączony ze sprzętem dowodzenia Federacji, dzięki czemu Salai v.2 jest w pełni kontrolowana przez Federację.

,,Odrodzenie"Edytuj

Do ,,odrodzenia" doszło podczas jednej walki z ruchem oporu. Podczas bitwy Salai v.2 została trafiona Kosą Lobo (na szczęście uderzenie nie odniosło śmiertelnych skutków) i przeszmuglowana do bazy Ruchu. Tam Salai v.2 (po raz kolejny) rozstała poddana zabiegowi, podczas którego usunięto z jej mózgu wszelkie urządzenia Federacji. Niestety, nic to nie dało- Salai nadal była martwa. Członkowie Ruchu Oporu (głównie Przemek0981 oraz LoboTaker) podjęli się wielu prób przywrócenia Salai do życia (z wielu możliwości nie wykorzystali jedynie tych z użyciem Demonicznej Magii, ponieważ Lobo zapierała się rękami i nogami przed używaniem jej), niestety żaden sposób nie skutkował, do czasu, aż Lobo przez przypadek dokonała wielkiego odkrycia- a dokładniej nowego proszku. Baldanderka przez nieuwagę rozlała colę na neonowy, błękitny oraz przezroczysty proszek (wszystkie znalezione po kieszeniach w bluzie Salai). Zaobserwowała, że proszki dosłownie wchłonęły colę i złączyły się w jedno- liliowy proszek. Zaciekawiona działaniem proszku, Lobo przetestowała go na Salai. Szybko okazało się, że Lobo stworzyła proszek na wskrzeszanie- można to było to wywnioskować po głośnym ryku (lub też po prostu ziewnięciu) Salai, która od razu wstała. Przemek0981 opowiedział jej całą historię o losach Federacji, jednocześnie przyjmując Salai w szeregi Ruchu Oporu.

OsobowośćEdytuj

Salai po stracie Beasta stała się jeszcze bardziej ponura i przygnębiona niż zwykle. Dziewczyna ogromnie przeżyła stratę zarówno przyjaciela, jak i opiekuna.

Jedyną dziwną rzeczą w charakterze Salai jest to, że lubi lizać ludziom włosy, głównie Przemkowi.

CytatyEdytuj

,,Lubię smarować włosy Przemka klejem bo potem tak fajnie smakują klejem"

,,Dlaczego osoby tolerancyjne nietolerują mojej nietolerancji?"

Cytaty w budowie!

Więcej z Fandomu

Losowa wiki