FANDOM

Salai (Mieszany Świat)- alternatywna postać Salai pochodząca z Mieszanego Świata.

Historia

Po wydarzeniach z Inwazji Salai wraz z wieloma innymi Shinigami została wysłana do zbioru dusz osób poległych podczas bitwy. Z początku Salai posłusznie wykonywała swoje zadanie, później jednak z przepracowania odbiło jej i w szaleństwie zaczęła pożerać wszystkie napotkane dusze. Kiedy udało się ją uspokoić, dziewczyna stanęła przed sądem. W związku z tym, że w przeszłości była wielokrotnie zawieszana, wyrzucono ją z SHK. Salai postanowiła zabrać (a raczej ukraść) swoją pierwszą Kosę, która dawno temu została jej odebrana. Wielu Shinigamich próbowało ją powstrzymać, jednak zginęło z jej ręki. Po powrocie do CreepyTown Salai nie przejmowała się losami ludzkości. Chciała jedynie swojej wygody i spokoju. Pewnego razu, spacerując po mieście, spotkała Mikhalna, z którym podpisała Pakt.

Wygląd

Salai podczas paktu wygląda inaczej niż zwykle. Ubiera się w długi, fioletowy płaszcz, czarne spodnie oraz czarne glany z fioletowymi sznurówkami. Ma ciut krótsze włosy niż zazwyczaj, a grzywka nie opada na pół twarzy. Jej oboje oczu są w kolorze jasnej zieleni. Nie posiada skrzydeł, rogów oraz ogona.

Osobowość

Salai jest bardzo spokojna. Nie występują u niej niepotrzebne ruchy, odzywa się tylko w razie potrzeby. Posłusznie spełnia polecenia swojego Kontrahenta i chroni go w razie zagrożenia. Zwykle nie przejawia agresywnych zachowań, robi to dopiero w walce – staje się wtedy brutalna i sadystyczna.

Zdolności

Wszystkie magiczne zdolności Salai zostały przemienione na siłę oraz wytrzymałość, dzięki czemu Salai jest o wiele silniejsza niż zwykle. Potrafi walczyć wszelakimi rodzajami broni. Posługuje się większością języków. Podczas paktu nie potrzebuje snu ani jedzenia.

Relacje

Mikhaln:

Z początku Salai nie była skora do podpisania paktu, jednak zgodziła się, gdy mag zaproponował jej Monte i swoją duszę. Z początku ich relacje były sztywne, jednak po pewnym czasie przekonali się do siebie. Posłusznie wypełnia jego polecenia i chroni go przed śmiercią.

Lobo:

Jest martwa, ale Salai i tak ją lubi. Głównie dlatego że jej dusza była smaczna.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki