FANDOM

Bardzo stara i ważna tradycja w środowisku trytonów i syren, obchodzona od ponad 20 000 lat. Ceremonia dotyczy tylko kobiet.

Legenda Edytuj

Mówi się, że gdy ocean się cieszy z narodzin kolejnego członka morskiego plemienia, prosi on małże o wytworzenie pereł, które potem zawieszają na sznurach. Jedna perła jest wytwarzana specjalnie dla dziecka, aby przynosić mu szczęście i powodzenie w życiu. Jednak jeśli wody uznają że dziecko zagraża społeczeństwu, zrobi coś strasznego i nie należy do tego świata, pereł nieznacznie ubywa

Przebieg. Edytuj

Gdy Syrena ukończy 2 rok życia i powolutku zaczyna mówić, oraz przestaje fałszować, a jej głos nabiera czystych barw (U morskiej rasy proces ten zachodzi szybciej), przystępuje do Rytuału Perły.

Najbliższa rodzina, przyjaciele, ochotnicy, a także Rada Magów wraz z Magiem głównym (czyli najczęściej całe miasto), zbierają się w mieście o nazwie Deluded Depths (Bezludne głębiny). Po środku głównego placu miasta stoi wielki pomnik, a na nim zawiązane są dziesiątki sznurów z perłami.

Deludeddepths-0.jpg

Miasto z oddali

Każda syrenia dziewczynka ma swoją perłę, aby ją znaleźć musi wydać z siebie jakiś dźwięk. Zazwyczaj jest to cichutki śpiew na jedną oktawę, jednak może być to cokolwiek nawet śmiech, płacz czy krzyk.

Gdy perła usłyszy głos swojego właściciela, zacznie mienić się białym rażącym światłem, który przebije się przez każdą kolejną warstwę sznurów.

Po zdjęciu perły, główny Mag święci wytwór małży, wkłada do wisiora, a na koniec zawiesza na szyi dziecka, aby sprzyjała mu konkretna cecha zależna od koloru perły.

Wygnanie Edytuj

Jeśli ocean uzna że dziecko nie nadaje się do tego świata, lub wie że zagraża innym mieszkańcom głębin, perła nie świeci.

Jeśli między sznurami nie pojawi się promień światła lub dziecko nie wyda żadnego dźwięku, wszyscy uczestnicy zostają w mieście i nocują w opuszczonych domach, aby na drugi dzień spróbować jeszcze raz.

Czasem ocean się myli i na drugi dzień odnajduje perłę dla dziecka. Jeśli tak następuje to samo co przy normalnym rytuale.

Jeśli jednak nie, rodzice zmuszeni są porzucić dziecko i zostawić je na terytoriach mordu (Inaczej, w miejscach gdzie statki zarzucały sieci rybackie) i modlić się o jak najszybszą i najmniej bolesną śmierć dla dziewczynki.

Kolor Perły Edytuj

Normalna syrena zawsze ma na sobie tylko jedną perłę która oznacza jaka jest cecha przewodnicza konkretnej osoby.

  • Białe - Łagodność
  • Czarne - Siła
  • Brązowe - Stanowczość
  • Kremowe - Spryt
  • Różowe - Uroda

Ciekawostka Edytuj

Jeśli syrena wyjdzie na ląd i zostawi przy sobie jakieś rzeczy (ubrania, biżuterie, pieniądze itp.), zamieniają się one w białe i czarne perły wplątane w jej włosy. Jeśli takową perłę oderwie się z sznura w jej włosach, zmieni się ona znów w normalną rzecz.

W morskim środowisku nie znają jeszcze syreny, która wyszłaby na ląd, dlatego żadna z nich nie ma takowych pereł.

Z pierwszej ręki Edytuj

Deluded Depths.png

Przedmieścia

Od głównego Maga wiadomo, że był tylko jeden przypadek, kiedy perła się nie zaświeciła. Syrenka została porzucona dokładnie w momencie gdy jakiś statek zrzucił sieć. Od razu została zabrana, jednak jej dalsze losy są nieznane, więc oficjalnie uznano ją za martwą. Wiadomo jednak że jej rodzina była dość liczebna, miała 7 sióstr z której każda miała swoją perłę. To było ostatnie dziecko od tej pary.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki