FANDOM

Przybyliśmy obalić zło tego rządu! Niech żyje Rewolucja!

~Thomas Harldem, jego ostatnie słowa przed śmiercią

Orzełek2.jpg

Główny symbol Rewolucji

Rewolucja Globalna, w skrócie Rewolucja - organizacja buntownicza przeciwko dyktatorskim rządom za czasów Księcia Feriana. Rozwiązana po śmierci władcy.

Geneza

Głównym założycielem organizacji jest Thomas Harldem, kotołak przyjaźniący się z Baldanderami. Widząc narastające prześladowania na tą rasę postanowił napisać prośbę do księcia o zmniejszenie agresji na ten niegroźny ród. Książę odrzucił wniosek, po czym rozszerzył nacisk także na inne rasy. Harldemowi się to nie spodobało, przez co ten zaczął zbierać grupę osób do zbiorczego buntu. Z ponad 200 istotami różnych ras wyszedł na ulicę z transparentami głoszącymi pokój i chęć zmiany ustroju politycznego. Władca, widząc to, niezwłocznie wyciągnął wojsko na ulice przeciw protestantom i kazał odpalić ogień. Thomas Harldem, będąc na samym początku, pochodu, zginął na miejscu.

W imię dobra...

Po śmierci kotołaka i 5 innych w pochodzie, reszta rannych lub po prostu świadków, jeszcze bardziej zechciała zmian. Powołali jednostkę osób, któraby chroniła protestujących przed kolejnym nagłym atakiem wojsk Feriana. Tak powstało pierwsze wojsko Rewolucji. Nasilają coraz bardziej chęci założenia jednolitej organizacji. Pod tym napływem emocji powstaje jednostka liderów, która zbiera kolejne to osoby, będące później istotne w zwalczaniu tyranii Feriana i przebudzenia mieszkańców Globalu ze złudnej iluzji pokoju i bezpieczeństwa.

Główny zapalnik

Oficjalnym i zarazem ostatecznym powodem do utworzenia organizacji jest wyrzucenie bomby atomowej na Baldanderię. Buntownicy, po raz pierwszy od dłuższego czasu, wyszli z ukrycia i jawnie stawili się przeciw księciu i jego rebelii. Swoją grupę nazwali Rewolucja po ostatnich słowach Thomasa Harldema, które wykrzyczał, zanim wyzionął ducha. Sam też pośmiertnie został uhonorowany patronem tej grupy, a mottem stały się jego ostatnie dwa zdania.

Skład

Rewolucja dzieli się na poszczególne grupy:

Logosy2.jpg

Grupy w Rewolucji

Władza/Liderzy

Do niej należą wszyscy głównodowodzący poszczególnymi podgrupami w Rewolucji. Ich symbolem jest czarny orzeł (taki sam reprezentuje całą organizację). To oni zwykle planowali kolejne pochody i protesty.

Liderzy poszczególnych podgrup mieli symbol czarnego orła na tle koloru danej grupy (wyjątkiem jest jedynie Religia, gdzie biały orzeł widniał na czarnym tle, gdzie reszta członków miała orła bez tła).

Atak/Wojsko

Żołnierze, którzy bronią i aktywnie uczestniczą w pochodach przeciw rebelii Feriana. Zwykle ich uzbrojeniem były od zwykłych kiji (amatorzy i kadeci) do broni palnej. Starali się unikać używania czołgów. Gdy jednak używali ich, zwykle miały one być jako "podnośnik" do megafonów, nigdy jako ostrzał ciężki. Ich symbolem jest czerwony orzeł.

Szpiegostwo

Do tej grupy zaliczali się "agenci", którzy zdobywali informacje z wrogiej strony; hakerzy, którzy niszczyli ważne plany wojsk Feriana w przeciwataku na Rewolucję, a także 'podbierali' niektóre informacje, by przygotować wojsko do planowanego ataku. Do przeszpiegów brano osoby zwinne i potrafiące łatwo się zakamuflować (Baldanderzy nie brali się za to, ze względu na 7 Przykazanie Święte), czasem zdarzało się brać byłych kieszonkowców. Ich symbolem jest zielony orzeł.

Medycyna/Pomoc ratunkowa

Do tej grupy brano istoty o zdolnościach leczniczych, znających się na farmakologii bądź będących w fachu lekarza/pielęgnarki. Czasem przy niektórych akcjach przyłączano całe szpitale. Icj symbolem jest żółty orzeł.

Śpiew

Inaczej Pieśniarze. Do tej grupy mogli należeć wyłącznie istoty rasy ludzkiej. Zagrzewali protestujących swoimi wygłoszeniami (pisanymi wcześniej przez specjalistów), a także i pieśniami. Taki efekt miał podbudowywać chęć do zmian, walki przeciw rebelii oraz moc dodawania otuchy. Im więcej było Pieśniarzy, tym lepiej, jednak najbardziej chciano, by protestujący przyłączyli się do śpiewu i akomponiowania przy tym. Zwykle "wynoszono" ich jak najwyżej (patrz: brano ich na barana przez wysokie osoby, zwykle byli to żołnierze Rewolucji), by ich głos mógł dojść najdalej. Potem dawano im megafony, by móc lepiej roznosić śpiew. Czołgi, jak były w użytku, wykorzystywano do usadowienia głośników, a czasem i samych Pieśniarzy. Ich symbolem jest niebieski orzeł.

Wiara/Religia

Do tej grupy należeli kapłani różnych religii. Mieli pomóc duchowo i wspierać protestujących w pochodach przeciw Ferianowi. Ich symbolem jest biały orzeł.

Złote Miecze

Czerw2.gif

Logo Złotych Mieczy

Jest to elitarna jednostka, składająca się z 7 Wybranych, należąca do grupy wojskowej Rewolucji. W tej grupie znajdywali się sami Baldanderzy, będący także wielozadaniowymi żołnierzami (pomoc medyczna, szpiegowska, itp.). Byli jednostką o ścisłych zasadach, na początku mocno utajeni. Powstali niedługo po utworzeniu Rewolucji.

Ich symbolem jest czerwony orzeł ze skrzyżowanymi dwoma złotymi mieczami na swej piersi.

Hymn

Hymnem Rewolucji stała się piosenka stworzona w 2001 roku przez niemiecki zespół power-metalowy Gamma Ray, o nazwie Induction+Dethronne Tyranny. Niedługo po jej powstaniu przyjęła ją Rewolucja (uznali, że jest idealna do zagrzewania ludu dzięki swej szybkiej melodii, wyrazistemu i prostemu tekstowi, a także dzięki chóralnym fragmentom).

Ciekawostki

- Ferian chciał wcielić swoich szpiegów w grupę Rewolucji, by dowiedzieć się o nich więcej i zniszczyć ją 'od środka'. Plan się nie powiódł.

- Paru żołnierzy Feriana podczas pochodów dołączało bądź pomagało protestującym. Byli to z reguły ci, którzy także chcieli zmian na lepsze.

- Motyw, by tylko ludzie byli wśród Pieśniarzy, wziął się stąd, żeby zdenerwować politykę, jak i samego księcia, i pokazać tolerancję na inną rasę od strony ludzi. Czasem przez to wahał się nad atakami na grupę Śpiewu, ze względu na rasę członków grupy.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki