FANDOM

Jakie-cechy-posiada-welna-mineralna-651a.jpg

To wcale nie wełna, to pusiu pusiu

Pusiu pusiu pusiu pusiu (zwane w skrócie Pusiu pusiu)- włókno naturalne, które posiadają owce (terrorystki).

HistoriaEdytuj

Pusiu pusiu to włókno naturalne które posiadają owce (to wcale nie jest wełna), które zostało pierwszy raz odkryte przez Mrs. Strange w okolicach 30 marca 2015 roku. Piratka i alchemiczka odkryła wtedy, że owce w rzeczywistości nie są pokryte wełną, a pusiu pusiu pusiu pusiem! Natychmiast o tym przełomowym odkryciu poinformowała swoich przyjaciół, ci nie mogli natomiast powstrzymać emocji, które wstrząsnęły nimi gdy się o tym dowiedzieli. Zaprawdę było to odkrycie które zmieniło ich życie.

Chłopak Strange Przemek0980 chciał natychmiast opublikować to mindfuckowe odkrycie, by dowiedział się o nim świat. Został zatrzymany przez swoją dziewczynę, która uznała, że świat nie jest gotowy na taki wstrząs.
Gun sheep salute the new year by isangkutsarangmoe-d8in3ec.jpg

Tak, to Strange. NIE LEKCEWAŻ PUSIU PUSIU! http://isangkutsarangmoe.deviantart.com/art/Gun-Sheep-Salute-the-New-Year-515039988

O istnieniu Pusiu pusia wie bardzo nieliczne grono ludzi i lepiej żeby tak pozostało...

OpisEdytuj

Pusiu pusiu pusiu pusiu spełnia cztery role:
Owca.jpg

Owca pokryta Pusiu pusiem

1. Odróżnia owce od kóz (jeśli zastanawiałeś się, jakim cudem je rozróżniasz, to teraz wiesz że to wpływ nadnaturalnej siły Pusiu pusia).

2. Sprawia że masz ochotę powiedzieć: "ohhhhhhh..." albo śmiać się ilekroć ktoś o nim wspomni.

3. Bycie składnikiem kocyków z Ikei.

4. Nie bycie wełną.

Poza tym Pusiu pusiu ma niesamowite właściwości relaksujące. Sprawia że masz ochotę wziąć kocyk wypełniony nim i usiąść sobie wygodnie w środku lasu, zapominając o całym świecie.

CiekawostkiEdytuj

  • Nie jest wełną.
  • Jest zaj#biste.
  • Zrozumiesz sens tego arta tylko jeśli znasz Strange, Kiiroia lub Władcę Roju.
  • Przemek ma w swoim czołgu kołdrę wypełnioną Pusiu pusiem, którą dostał od Strange.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki