FANDOM

Przemek0981-
Akisearu

Z parasolką

jest to wersja Przemka0980, pochodząca ze świata w którym Federacja wygrała Inwazję.

Historia

Nim Federacja podbiła CreepyTown, DizzCity i HallenWest, Przemek0980 zdołał wyciągnąć Strange z Metropolii. Chłopak planował zabrać ją i kilku innych mieszkańców CreepyTown z Kraju, by kontynuować walkę "na uchodźstwie". Strange była jednak uparta i chciała zostać w mieście by walczyć z flotą Federacji. Doszło pomiędzy nimi do kłótni, w trakcie której padło wiele gorzkich słów. W pewnym momencie dziewczyna udała że zgadza się uciec i pocałowała Przemka. Miała jednak wtedy w ustach zielony proszek, który przekazała chłopakowi. Gdy Przemek był nieprzytomny, Strange wzięła udział w bitwie o port CreepyTown. Chłopak obudził się tuż przed końcem bitwy i dotarł do portu w momencie śmierci piratki z rąk Sih'Neva.

Przemek0980 wpadł w szał i całkowicie stracił nad sobą kontrolę. Zabijał wszystkich żołnierzy Federacji którzy byli w pobliżu, został jednak zabity przez Marcusa Alzamirano, strzałem w serce. Po śmierci odszedł w zaświaty i tradycyjnie wrócił na ziemię, jednak nie w postaci losowego dziecka. Jego dusza odnalazła w Federacji laboratorium, w którym leżał eksperymentalny klon Arise i go opętała. W ten sposób narodził się Przemek0981.

Przemek0981 po ponownej reinkarnacji, udał się w podróż po najróżniejszych zakątkach świata i znanych sobie wymiarów by trenować i zwiększać swoją siłę. Przez 4 lata trenował w takich miejscach jak: Shangri-La, Vineta, Saguenay, Piekło oraz niezbadanych cześciach Kraju.

Po zwiększeniu swojej siły, wrócił do CreepyTown i dołączył do ruchu oporu, którego jest trzecim najważniejszym członkiem (zaraz po LoboTaker i Araczu).

Osobowość

Przemek0981 wydaje się mieć swego rodzaju rozdwojenie jaźni. Normalnie swoim zachowaniem niewiele odbiega od normy, co prawda często chodzi z głową w chmurach i często trzyma się na uboczu ale w razie potrzeby ożywia się i chętnie bierze udział w planach walki z wrogiem. Jego druga osobowość odzywa się, gdy bierze udział w walkach z ważniejszymi przedstawicielami Federacji. Chłopak skupia się wtedy całkowicie na walce, z uporem maniaka zabijając swoich przeciwników. Wydaje się że krzywdzenie swoich przeciwników wprawia go w szczery zachwyt. W berserkerskim szale zdarza mu się nie zwracać uwagi na otoczenie, przez co może nieraz niechcący zranić sojusznika. Zwykle po walce jego druga osobowość się wycisza.

Pała bezgraniczną nienawiścią do Sih'Neva oraz Heinricha Welffa.

Mimo że tego nie pokazuje, bardzo mu zależy na towarzyszach, lecz z racji swojego usposobienia, wielu członkom Ruchu Oporu wydaje się, że ma ich gdzieś. Przemek0981 najbardziej zaprzyjaźnił się z LoboTaker (a uj, popuśćmy wodzę fantazji ;)), Salai, Enderem i Mią Blackwood. Wraz z Lobo i Mią tworzyli nawet drużynę terroryzującą zaplecze wroga.

Umiejętności

Zachował większość umiejętności jakie miał jako Przemek0980. Nauczył się jednak kilku dodatkowych.

Jedną z głównych, nowych umiejętności jest "Makro", czyli zdolność wysyłania sygnału, które odbierają demony i nieumarli. Sygnał ten ma zasięg ok. 50 metrów i sprawia, że  demony i nieumarli mogą go dokładnie namierzyć.

Inną umiejętnością jest możliwość bycia naczynia wypełnionego energią. Sprawia to że chłopak jest w stanie oddać część swojej energii sojusznikom. Umiejętność ta jest bardzo przydatna, ale ma swoje wady. Po pierwsze, przekazując innym swoją energię, pozbawia się sporej części swojej siły. Po drugie, proces ten jest niezwykle bolesny.

Potrafi również przechowywać w sobie ciała i dusze innych istot, przez co bywa przydatnym "środkiem transportu".

Słabości

Po śmierci Strange nie ma nikogo, kto umiałby robić proszki. Biorąc pod uwagę niedostępność żółtego proszku, jego choroba lokomocyjna staje się naprawdę uciążliwym problemem.

Z jakiegoś powodu Smąriusz nie może leczyć ran na ciele Przemka0981. Możliwe że ciało klona Arise jakoś blokuje umiejętności ducha.

Podobnie jak jego poprzednie wcielenie, słabo posługuje się bronią palną. Przyjaciele chcieli go nawet nauczyć poprawnego posługiwania się nią, ale robił wtedy więcej szkód sobie, niż swoim celom.

Jego druga osobowość również jest jego słabością. Gdy chłopak wpadnie w berserkerski szał, mało jest rzeczy które są w stanie powstrzymać go od walki. Szczególnie źle jest, gdy Przemek0981 spotyka Sih'Neva. Skupia się wtedy tylko i wyłącznie na zabiciu smoka, mając gdzieś jakiekolwiek ograniczenia. Kilkukrotnie był poważnie ranny, bo dawał się złapać w oczywiste pułapki.

Prawdopodobnie jest na coś chory. Wielokrotnie zdarzało mu się kaszleć krwią oraz nagle słabnąć. Zawsze stara się to ukrywać, jedyną osobą która wie o jego chorobie jest Mia, ale ta obiecała milczeć na ten temat. Niestety, kilkukrotnie zdarzyło się chłopakowi zasłabnąć w trakcie walki.

Relacje

Smąriusz

Scary ghost-210206

Wygląd Smąriusza z tego wymiaru

Duchowy towarzysz Przemka0981 również ciężko zniósł śmierć Strange. Pracował i trenował ciężko wraz z Przemkiem, by stać się silniejszy, dzięki czemu zyskał m. in. zdolność tworzenia sobie formy fizycznej (widocznej na obrazku obok).

Relacje pomiędzy towarzyszami są chłodne. Smąriusz ciężko zniósł śmierć Strange, stał się cichy i ponury. Skupia się wyłącznie na zabijaniu sowich przeciwników, nie obchodzą go już za bardzo jego towarzysze. Ma jednak nadal coś na kształt długu wdzięczności wobec Przemka, dlatego mu pomaga.

Przyjaźń pomiędzy nimi praktycznie nie istnieje. Smąriusz pomaga Przemkowi z poczucia obowiązku. Jeśli Federacja kiedykolwiek zostanie zniszczona, to drogi tej dwójki rozejdą się na dobre.

Bill Cyferka

Bill01

Bill Cyferka

Bill został towarzyszem Przemka0981 jeszcze gdy ten był Przemkiem0980. Chłopak przedłużył kontrakt z nim, by duch nie związał się z Federacją. Przemek nie wykorzystuje go jednak w celach bojowych, Bill służy mu wyłącznie jako szpieg.

Ich współpraca wynika tylko z interesów obydwu stron. Przemek korzysta z usług Billa, ten natomiast wykorzystuje chłopaka w znanych tylko sobie celach.

Współpraca Przemka z Billem jest nie w smak wielu członkom Ruchu Oporu, zwłaszcza LoboTaker, która nienawidzi trójkątnego ducha. Mimo tego, informacje które przekazuje im Bill, są najczęściej cenne, przez co nie naciskają na Przemka by zerwał z nim kontakt.

Sih'Nev

Heavy gunner dragon by firhunter-d58xvqn

Sih'Nev

Jest to osoba którą Przemek0981 nienawidzi najbardziej na świecie. Jest gotów poświęcić wszystko, byleby zabić Sih'Neva.

Przemek0981 i Sih'Nev często ze sobą walczyli, najczęściej (choć nie zawsze) walka kończyła się zwycięstwem smoka. Jedno jednak nie było w stanie zabić drugiego, więc ich walki kończyły się najczęściej na poważnych ranach.

Sih'Nev nie darzy Przemka praktycznie żadnymi uczuciami. Uważa że zarówno zabicie Strange jak i walka z nim to cześć jego obowiązków. Nie dręczą go wyrzuty sumienia i ma obojętny stosunek do Przemka0981.

Większość członków Ruchu Oporu próbuje ocalić Sih'Neva, utrzymując że to nadal jest Serek. Chłopak jednak nie przejmuje się tym za bardzo. Odkąd smok zabił Strange, Przemek0981 ma tylko jeden cel- wyeliminować gada.

LoboTaker

Mia Blackwood

Ender

Salai

Hajsik

Cytaty

"Zginęła, a wraz z nią resztki mojego światła."- gdy jego druga osobowość "przejmuje stery".

"Wybacz kochanie, ale musisz jeszcze trochę na mnie poczekać."- do siebie samego, podczas krztuszenia się krwią.

"Kiedyś byliśmy przyjaciółmi, a teraz oczekuję dnia kiedy wbijesz mi nóż w plecy."- do Smąriusza.

"Samemu to ja se mogę co najwyżej dupę podetrzeć. By wykonać to zadanie potrzebuję waszej pomocy."- do członków Ruchu Oporu.

"Lubię popełniać błędy, zwłaszcza gdy po ich popełnieniu ktoś powie mi co dokładnie zrobiłem źle. Dzięki temu mogę spróbować się poprawić."- do obojętnie kogo.

"Krzycz! Głośniej! Błagaj o łaskę, o życie! Wzywaj na pomoc towarzyszy, przywódcę a nawet Boga! Rób to śmiało, przyłóż się do tego! Chcę to widzieć! Ostatnie tchnienie wychodzące z twoich ust, ostatni błysk w twoim oku! Jak wylatuj z ciebie życie, jak twoja dusza odchodzi od ciała!"- przy dobijaniu rannych żołnierzy.

"3 lata w Guerillas, rok w Partyzantce Zaliwskiego, 4 lata w AK i 5 lat w Wietkongu'. Raczej wiem jak powinna wyglądać walka partyzancka."

"Miecz zbliża się do jej piersi. Przebija serce i cały we krwi wychodzi przez jej plecy. Ona umiera, a ja stoję tam i nic nie mogę zrobić. Nigdy nie czułem się tak bezsilny jak w tamtej chwili."

"Ja wcale nie kaszlę krwią. Po prostu...wszamałem kilo pinezek...znaczy coś mi zdechło w ustach...znaczy z nieba spadł tampon i....To ja może już pójdę?

Ciekawostki

  • Posługuje się Mieczem Kinry.
  • Choroba którą ma Przemek0981 może pochodzić od opętanego przez niego klona Arise. Nie wykluczone, że eksperyment Federacji był niedopracowany, stąd właśnie obecność w ciele klona poważnej choroby. Mimo tego, chłopak nie chcę zmieniać ciała ani przechodzić ponownej reinkarnacji.
  • W tym świecie Przemek i Strange byli parą jeszcze przed Inwazją. Ponadto z jakiegoś powodu Przemek0980 z tej linii czasu nie zabił Heinricha.
  • Zawsze trzyma przy sobie pudełko, w którym trzyma kolibra należącego do Strange.
  • Przy grobie piratki raz na tydzień kładzie czerwone tulipany.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki