FANDOM

Strszek
Strszek2
Jest to stare, zatęchłe miejsce, w którym TajemnicaSieci zajmuje się swoją "pracą".

Lokalizacja

Pracownia mieści się na strychu domu nastolatki. To dość przestronne pomieszczenie, ponieważ zajmuje ok. 300 metrów kwadratowych.

Dom TS

Domek śliczny
Dom, a raczej zrujnowany budynek znajduje się ok. 200 metrów od CreepyTown , choć dziewczyna uważa, że budynek zalicza się do miasta. Niedaleko znajduje się rów, w którym leżała. Konstrukcja wygląda na opuszczoną i nietrwałą, ale TS pracowała nad wzmocnieniem jej, jednocześnie zachowując stary wygląd domu. Krótko mówiąc: ten dom to zabita dechami dziura. Jednak to nie przeszkadza mieszkankom (tak tak, Tarna). Jest dość przestronny jak dla jednej nastolatki i zwierzątka. Parter przypomina trochę przednią część starego zamku. Przez prawą boczną ścianę biegną schody, które zatrzymują się naprzeciwko drzwi wejściowych, tyle że bliżej sufitu. Salon jest połączony z kuchnią i jadalnią, które są po lewej stronie pomieszczenia. Drzwi u góry prowadzą na prostopadły korytarz, którego ściany przerywane są drzwiami. TS twierdzi, że do większości pokoi w ogóle nie wchodziła. Urządziła tylko swój pokój, który znajduje się na samym końcu korytarza na lewo, zaraz obok jest mały pokoik Tarny, ale duszyczka prawie w ogóle go nie używa. Pierwsze drzwi po prawej to łazienka (jedyne zadbane w stu procentach miejsce), trzy pokoje za nią są w miarę przygotowane dla gości. Pozostałe dziesięć pokoi stoi nietkniętych, ale i tak chyba nie różnią się zbytni od tych "posprzątanych". Obok drzwi do pokoju gospodyni są kolejne schody, które prowadzą na strych, czyli gwóźdź programu.

Strych, czyli pracownia

Piękne pierwsze obrazki pokazują piękny i cudowny strych, który ponoć jest jednym z bardziej zadbanych miejsc w całym domu. Bardzo przestrzenne miejsce wypełnione jest potrzebnymi i niepotrzebnymi gratami, które podpierają ściany, więc wydaje się mimo to świecić pustkami. Środek pomieszczenia jest zupełnie pusty. W rogach strychu TS poustawiała stare szafy, komody i inne rozlatujące się meble, niektóre ponakrywała białymi prześcieradłami, które szybko zżółkły, wcześniej pokrywając się kurzem. Obok nich walają się po podłodze stare materace i karimaty, w których (wg. Tarny) zalęgły się karaluchy. Na wysokiej półce stoi stary rower, który TajemnicaSieci obiezała sobie naprawić, ale jak widać na obrazku, praca stanęła w miejscu. Rower jest zardzawiony i brakuje mu jednego koła, drugie jest poprzebijane. Obok stoi łóżko polowe i wyższa komoda, a na nich jakieś chemiczne specyfiki, których mieszkanki wolą nie tykać (butle śmierdzą siarką). Z półki niczym zasłony zwisają pajęczyny, nie są robotą Tarny, oraz rozcięte kable, wiecznie podłączone do prądu, przez co strzelają często iskrami. Na ścianach wiszą różne rzeczy, od starych obrazów przez martwe motyle i broń aż do grilla. Przy nim zwisa lampka, pod którą stoi mały stolik i krzesło, gdzie TS robi szkice. Obok postawiony jest stojak z płótnem, gdzie dziewczyna maluje. W innym miejscu pracowni, obok rozkładanej, zardzewiałej drabiny, ścianę podpierają futerały z intrumentami strunowymi, dmuchanymi drewnianymi i blaszanymi oraz fortepian. Na pulpicie leżą żółte kartki z nutami, zeszyt i ołówek. TS gra tam na instrumentach i próbuje sama coś stworzyć. Na podłodze w kącie stary magnetofon czasami włącza się w środku nocy, choć ma służyć do czegoś innego. Nastolatka wydaje pieniądze na płyty, na których nagrywa akompaniamenty do piosenek, by mogła potem śpiewać wraz z nimi. Z sufitu, na cienkim kablu, zwisa mikrofon, który jest bardzo przydatny w chwilach natchnienia. Ostatnim zajęciem TS w pracowni jest wyrabianie magicznej nici z pajęczyny Tarny i robienie ubrań. Sieć towarzyszki zostaje poddana procesowi przy pomocy kołowrotka, ustawionego przy oknie. Gdy nabierze miękkości i zrobi się mocniejsza, TS tworzy z niej wełnę bądź materiał, a potem zabiera się za jakąś część garderoby. Zwykle używa manekina, stojącego przy fortepianie, jednak, gdy ma zamówienie, potrzebna jest jej osoba, która prosi o ubranie z nierozerwalnego materiału.

Ciekawostki

- w domu, na korytarzach i na strychu wiszą obrazy, których ramy czasami poruszają się na boki

- w zlewozmywaku w kuchni wiecznie leży sterta niepozmywanych naczyń

- ściany domu wewnątrz nie zostały odnowione, są chropowate i mają kilka dziur, czasami widać z nich, co jest w pokoju obok, jednak TS tylko przemalowała je uznając, że wszystko gra

- z łóżek wystają sprężyny

- czasami TS wystawia przed dom manekina, który wygląda jak kukła Saeki Kayako (a potem wysłuchuje skarg, jak to ktoś się wystraszył)

- Tarna organizuje co tydzień wielki przemarsz robali: przechodzi od strychu poprzez wszystkie pokoje na piętrze, schodzi po schodach, okrąża parter i wychodzi na dwór, a za nią jak wielka lokomotywa podążają robale, zagnieżdżone w budynku

- obraz domu TS jest sprzed jej wprowadzki, dziewczyna usunęła deski z przejść okiennych i wstawiła szyby oraz drzwi, podoklejała dachówki w miejscach, gdzie ich brakowało i dobiła deski tam, gdzie wiatr wlatywał do domu

Tak myślę, że jeszcze coś dopiszę później :)

Więcej z Fandomu

Losowa wiki