FANDOM

Piekielna Biedronka - Supermarket założony przez Salai, głównie z powodu nudy i braku monte w mieście...

Historia

Biedronka została założona razu pewnego przez Księżniczkę z Piekła Salai, w mieście pełnym pijaków nadnaturalnych istot, których głównym zajęciem było opróżnianie butelek z alkoholem narzekanie na brak ciekawych wydarzeń dziejących się w mieście. Córa z łoża nieprawego, usiadłwszy na ziemi, poczęła zastanawiać się. Najlepszym pomysłem, jaki wpadł do jej głowy w ciągu 30 sekund, było chodzenie niczym jehowi po domach i domagania się pieniędzy w słusznej sprawie. Jeśli osobnik z KripiTałn CreepyTown nie chciał dać kasy, to jego mieszkanie w magiczny sposób wybuchało w nocy. Jedynym osobnikiem, który nie chciał oddać swojego majątku był niewolnik niby-brat następczyni piekielnego kibla tronu. Salai w ciągu jednego dnia zdołała zebrać pisiont groszy. Zdruzgotana brakiem funduszy postanowiła, że znajdzie największą fontannę ze święconą wodą i rzuci się do niej niczym zjebany emo z mostu którego życie polega na kaleczeniu swojej mordy niczym popek magik z okna. Jednak od tej idei odwiódł ją pusty brzuch jej domowego zwierzaka, który w akcie desperacji zaczął pożerać czasopisma z męskimi sylwetkami, przy okazji płacząc z bezradności. Salai po nakarmieniu Beasta dowiedziała się o pejczu niewolnictwa w sklepie lenstreta. Kupiwszy ten przedmiot Bogów za pisiont groszy zmusiła demony do pracy nad Biedronką. Cała budowa trwała 1 noc.

Wygląd

Tru Piekielna Biedronka

Prawdziwe Logo Piekielnej Biedronki

Supermarket jest dwupiętrowy. Z lotu ptaka przypomina kształtem pentagram, gdzie na dachu dostrzec można płonące dziewice uprowadzone z Kościoła w HallenWest. Ściany budynku pomalowane są kolorem czerwieni tak czerwonej, że bardziej czerwona być nie może. W środku natomiast ściany pomalowane są jasnofioletowym kolorem. 

Promocja

Piekielna Biedronka co tydzień zmienia swoje promocje. W obecnym tygodniu znaleźć można na półkach takie rzeczy jak :

Zmielone mięso z Ratcheta -500 gram jedyne 8,99 zł.

Pizza z ananasem bez ananasa- opakowanie za 5,99 zł.

Łom z porodówki - 1 sztuka 21,37 zł.

Album z najlepszymi utworami muzycznymi Domingesa - 20,99 zł.

Gugle ViAr i Konsola PlayKomuch za jedyne 599.99 zł.

Ciekawostki

- Sklep powstał na zniszczonym mieszkaniu Dizza.

- Stanowi konkurencję dla sklepu Mrocznego.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki