FANDOM

Ostrze pustki

Ostrze pustki to miecz pozwalający na kontrolowanie i używanie takich żywiołów takich jak : Woda, Ziemia, Wiatr czy Ogień. Miecz należy do Rico. Jeśli ktokolwiek inny dotknie tego miecza, natychmiastowo umrze. Został znaleziony w ruinach fortecy w Pustce. Istnieje kopia tego miecza która zaginęła setki lat temu (prawdopodobnie zniszczona). Ten miecz jest autentycznym symbolem władzy prawo, dostęp do niego ma tylko rodzina królewska panująca w Pustce. Nie wiadomo jak powstał został zrobiony z nieznanych materiałów, sam miecz jest prawdopodobnie starszy od piekła. Kiedy się go naładuje można spowodować katastrofalne szkody lub wywołać chaos niosąc na świat na którym aktualnie znajduje: choroby, tornada, powodzie, trzęsienia ziemi, rozpierdol jak w filmie "2012" albo nawet większy. atakując nienaładowanym mieczem wywołuje się fale energetyczne które niszczą wszelką elektronikę i wszystkie tkanki organiczne. Można też go naładować elektrycznością przez co zmienia się w wielki elektroniczny bicz.

(jeśli się ktoś dowali do mojej interpunkcji to niech ruszy dupę i poprawi ;) )

Więcej z Fandomu

Losowa wiki