FANDOM

Każdy zauważył, że jestem... taki jaki jestem. Ale nikt nie wie co było przed, ani dlaczego tak jest.

Wcześniej, jak jeszcze mieszkałem na ziemi miałem dziewczynę, lub właściwie żonę, była jedynym co mnie trzymało przed ucieczką i znikaniem. Ona była jedyną osobą jaką kochałem i chroniłem, zawsze mi pomagała nawet kiedy ta "pomoc" oznaczała pobicie lub zabicie kogoś. Charakterem była podobna do mnie, ale i jednocześnie inna. Wesoła, kochana, piękna, mądra, potrafiąca postawić na swoje i okieznać każdego faceta, uparta i znajaca uczucie straty i bólu. Każdy dzień z nią był dla mnie rajem, a każdy bez niej największa torturą. Ona pracowała jako Policjatka, a ja jako najemnik i morderca. Niby niedobrani, a jednak idealni.

Pierwszy raz spotkałem ją, gdy trafiłem do paki. Zmienili starego strażnika na nią. Dzięki masce, którą miałem na sobie nie wiedziała jak wyglądam, a w aktach nie było mojego zdjęcia. Mimo że byłem częstym bywalcem w celi na posterunku. Jak się okazało ona też ma zdolności PSI. Po kilku nocach i ucieczkach zaczeła mnie doceniać i „szanować”. Niby przypadkowe spotkanie zaczęło naszą bliską znajomość, od czasu do czasu wystawiałem kilku chopaków i kilka ton narkotyków jej odziałowi przez co awansowała na szefa Policji i Komendanta Milicji. Kiedy w końcu poznała to kim jestem, lub byłem... oberwałem 12.4mm EM przez płuca, budząc się kilka godzin później na kanapie z nożem w miejscu postrzału.

Kilka dni później w ramach „przeprosin” zorganizowałem chyba największy przerzut broni prochów i pojazdów. W całej historii, przy okazji wpadły grube ryby wszystkich gangów. Policja musiała zareagować. Miała ich na tacy. Po „zabezpieczeniu” tego wybaczyła mi to, że ją okłamywałem i wróciła do mnie.

Gdy już opadły wszystkie kłamstwa oboje sobie ufaliśmy. Kiedy nadszedł czas by zadecydować o ślubie, oboje byliśmy szczęśliwi. Pięknie wyglądała w białej sukni (ja w garniturzę czułem się jak idiota). Gdy powtarzaliśmy słowa przysięgi w końcu miałem nadzieję, że udało mi się wszystko wyprostować. Tego dnia w mojej i jej rodzinie nie było trzeźwej osoby.

Następnej nocy, gdy spacerowaliśmy po parku w świetle księżyca mój przyjaciel postanowił ulegurować dług jaki mi wisiał. Zrobił dla nas pokaz fajerwerków i sztucznych ogni. To byłą jedna z bardziej romantycznych nocy jakie razem spędziliśmy…

Kilka nocy później zostałem powołany do Wojska i to miała być moja ostatnia noc na ziemi. Postanowiłem spędzić ją jak najlepiej i to mi się udało. Kolacja przy świetle księżyca, romatyczne spacery. Kiedy mieliśmy się rozstać, usłyszałem dziwny huk i błysk. Zignorowałem to.

Nagle pocisk przeszył serce mojej ukochanej i wybuchł tuż przed moją klatą. Trzymałem ciało mojej żony, kiedy ta umierała krzycząc po pomoc. Walczyła o życie przez 20 minut zanim przyjechała karetka. Nie poddawała się nawet w ambulansie, cały czas walczyła o to, by przeżyć. Ten, kto oddał pierwszy strzał trafił w karetkę niszcząc ją i podpalając…

Przez 5 lat tropiłem tego sk***syna który oddał te dwie kule...

Ale on dosłownie zniknął. Duch skubany…

Moja kariera wojskowa byłą nienaganna. Wiele razy widziałem śmierć i za każdym razem wygrywałem, jakby los nie chciał bym zginął. Dostałem 5 najwyższych medali, oraz 3 za uratowanie innych żołnierzy spod ciężkiego ostrzału.

Przez te dwie kule straciłem miłość swojego życia i  nigdy więcej nie pokochałem innej ....Nic mi po niej nie zostało, tylko te dwie pierdolone łuski od pocisków…

Więcej z Fandomu

Losowa wiki