FANDOM

Opuszczony port - to dość nietypowa dzielnica CreepyTown, ponieważ nie znajduje się w niej nic interesującego, a jednocześnie stanowi on jeden z najczęściej odwiedzanych obszarów miasta. Sam port pełni w zasadzie kilka funkcji od prostych magazynów gdzie Strange przechowuje zrabowane towary, lub te kupione na potrzeby sprawnego działania Vanilla Unicorn, przez kwatery niektórych z jej ludzi, a na warsztatach płatnerskim i kowalskim kończąc. Z dość niezwykłych jak na to miasto miejsc, znajduje się jeden magazyn który to został przerobiony na mieszkanie Quinta. Smok ze względu na swoje gabaryty musiał znaleźć miejsce gdzie będzie mógł spokojnie rozprostować skrzydła w swej naturalnej formie bez obawy o rozwalenie ścian, a magazyn był do tego idealny.

Jedynym sprawnym okrętem jaki cumuje w przystani jest Mer de Sang, oprócz którego można w nim odnaleźć liczne, przerdzewiałe, sypiące się już wraki, które chyba tylko za sprawą gęstości zanieczyszczonej "wody" CreepySea jeszcze jakimś cudem trzymają się na powierzchni. Ponieważ w mieście nie istnieją absolutnie żadne służby porządkowe, tereny przy porcie stały się prawdziwym wysypiskiem śmieci, często bardzo wartościowych śmieci, które po prostu nie mają znaczenia dla jego mieszkańców.

Nikt nie wie jaką dokładnie długość ma port, chociaż zdecydowanie ma on mniejszą szerokość niż całość miasta. Główny pas doków ciągnie się przez około trzy kilometry. Paradoksalnie port jest jedną z najbezpieczniejszych i najbardziej uczęszczanych miejscówek miasta, przynajmniej za dnia, gdyż w nocy staje się on wyludnionym obszarem, z prostego powodu, są znacznie lepsze miejsca w mieście to przepijania swoich zrabowanych dóbr i spułkowania z przypadkowo napotkanymi osobami.

Historia

Nie wiadomo kiedy dokładnie powstał port, chociaż pierwsza prawdziwa przystań została tu zapewne założona niedługo po założeniu miasteczka, a być może jeszcze zanim można je było nazwać miasteczkiem. Zgodnie z dziennikami odnalezionymi przez Quinta została ona założona przez rozbitków, których morze wyrzuciło na brzeg. Po kilku nieudanych próbach wydostania się z wyspy, utracie sporej ilości zasobów i utracie kilku innych okrętów, mieszkańcy postanowili ruszyć wgłąb Kraju, licząc że odnajdą miejsce gdzie morze jest spokojniejsze. Później port był powiększany przez kolejnych rozbitków, o czym świadczyły inne dzienniki i narzędzia oraz kilka wraków położonych niedaleko miasta, świadczących o próbach ucieczki z morderczej wyspy.

Ciekawostki

- Smok sporządził ze Strange akt własności portu. Po podpisaniu tego dokumentu, Serek się właścicielem przybytku.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki