FANDOM

Ciężko dyszący andrejew jednym skokiem znalazł się za Ckmem i otworzył ogień w kierunku tunelu,i nie przestawał strzelać aż skończyła się amunicja.Lecz mimo to potok stworów wydawał się nieskończony ,a amunicji było coraz mniej lecz mimo to każdy kto mógł starał się wybyć jak najwięcej tych bestii.Jedyną drogą wyjścia i wejścia była otwarta śluza,jedyny działający przełącznik był na zewnątrz i trzeba było go przytrzymać by wielkie wrota zamkneły się skazując tą osobę na śmierć z łap tych bestii,lub co gorsza porwanie i zaciągnięcie do labiryntu tuneli.

-Towarzyszu musimy uciekać,tych ścierw jest coraz więcej!Odpalmy drezynę i uciekajmy z resztą !

- Nigdy !Nie zostawię ich na śmierć !Jeśli mam tu zginąć to na własnych warunkach. Powiedział starszy człowiek ubrany w wojskowy mundur i AKN -Ura! za Sparte !! krzyknął po czym zaczął strzelać na oślep w kierunku z którego przybiegały zmutowane bestie.-Chcecie ludzkiego mięska ?! to zawalczcie  nie !  i rzucił kilka granatów w potok stworów,po chwili wybuchł zabijając niezliczoną ilość zmutowanych i wkurzając tych którzy przeżyli.Po czym ruszył w kierunku śluzy z zamiarem jej zamknięcia.

-Tędy ludzie ! za mną!  Powiedział żołnierz ubrany w mundur z napisem "sparta" -Nie pozwólcie by jego ofiara poszła na marne !

-Boże ... Boże .. jest ich za dużo!! Nie damy rady!! Uciekajmy ratujmy własne życia !  krzyczał żołnierz ubrany w marynarski pasiak.Po chwili żołnierz oberwał z liścia skórzaną rękawicą od dowódcy.Oprócz liścia dostał też rozkaz by bronić tego punktu do ostatniego naboju i ostatniej kropli krwi.Jego lub wrogów.

Mimo wszelkiego trudu potok stożeń które przypominały szczury? wilki? zmodyfikowane przez promieniowanie i fosforyzujące grzybki.

Cała stacja padła,z tego piekła ocalało kilka osób,głownie te które były na patrolu lub na warcie na trzy setnym metrze przy drezynie.Łącznie jakieś 20 osób z stacji liczącej ok 3000,1 dziecko 10 dorosłych i 9 staruszków.

Stacja nosiła nazwę "Timirjazewska" i stała się kolejnym dowodem na to że człowiek spadł w łąńcuchu pokarmowym i musi się dostosować

Więcej z Fandomu

Losowa wiki