FANDOM

Screenshot 2016-05-03 22-38-59.jpg
- Kapitan statku na mostku!

Jak zaprogramowane roboty wykonujące protokół szacunku, nawigatorzy, adiutańci, oficerzy pokładowi, dowódca oddziałów desantowych oraz główny technik stanęli na baczność  salutując. 

- Spocznij -  Powiedział spokojnym głosem, mimo spokoju tego młodego człowieka z skrzydlatym krzyżem przewiązanym łańcuchem na plecach czuć było od niego powagę którą od razu poczuli jego podkomendni. Siadł na podwyższonym tronie godnym jednego z najmłodszych inkwizytorów w historii. – Wyjść z podprzestrzeni za 3 sekundy i skoncentrować się na kontakcie z „Gniewem Blasku” i Kardynałem dowodzącym. 

Z dokładnością  do setnej sekundy wielki  ponad pół kilometrowy statek z 160 działami kinetycznymi, 80 działami laserowymi, 60 wyrzutniami  rakiet, 6 wyrzutniami torped oraz niezliczoną ilością dronów obronnych oraz działek przeciw lotniczych wyszedł ze skoku podprzestrzennego znajdując się na orbicie niegdyś ojczystej planety, a nazwa jego „Windykator”, teraz trwała bitwa o życie niezliczonych ilości dusz a oni byli jej częścią. Statki płynące przez bezkresną przestrzeń wystrzeliwały z siebie tony metali i pluły ogniem aby zniszczyć spaczone obiekty i ich pasażerów którzy niegdyś byli ludźmi, teraz jednak są tylko pojemnikami, marionetkami istot z najbardziej wypaczonych części piekieł. Oblepione ciałami  i czarną krwią kadłuby statków  przeciwnika zostały wypaczone do tego stopnia że aż władcy otchłani dali im swą protekcje. Nagle na monitorze pojawiła się postać napawająca szacunkiem nawet przez przekaz, jej posłana bliznami twarz z wiecznym grymasem gniewu i błyskotliwym wzrokiem czarnych oczu ukazywała jego doświadczenie w walce z hordą cierpienia i śmieci.

 – Witajcie inkwizytorze. Udacie się zniszczyć okręt klasy pancernika do sektora orbitalnego 42a. Został uszkodzony podczas działań mojego statku więc musicie tylko go dobić waszym krążownikiem , nie pozwólcie wylądować na planecie temu dziełu demonicznych marionetek. Oddaje wam pod komendę korwetę E23 „Ogień światła” dołączy ona do was na miejscu. – Przemówił Kardynał Admirał mocnym i pełnym mocy głosem.

- Tak jest kardynale dowodzący. Ku chwale zakonu. – Przekaz z okrętu położonego kilka kilometrów dalej i plującego pociskami oraz rozgrzanymi gazami dobiegł końca. Zostali skazani na siebie. – Wyświetlić obraz taktyczny.– Jak na rozkaz  sześcienny stół wyświetlił hologram w zawieszonej parze wodnej. Ukazywał kształty stworzone przez program komputerowy zbierający informacje z sonarów magnetycznych oraz laserowych ze wszystkich większych jednostek na orbicie. Monitory zaświeciły zaś od symulacji aktualnego pola bitwy. – Zmienić pozycje o -32 stopnie w poziomie i +16 w pionie. Wykonać salwę z dział dalekiego zasięgu w najbliższy okręt przeciwnika po czym Skoncentrować pole magnetyczne na prawej burcie  oraz  głównych silnikach. Wykonać impuls napędowy z stałym przyśpieszeniem – Rozkazał wskazując na poszczególne osoby.

- Tak jest Sir!- Wykrzyczał jeden z adiutantów oficera pokładowego po czym zajął się obsługą panelu odpowiadającego za ułożenie w bezkresnej pustce.

 Gdy statek obrócił się o 20 stopni wykonał salwę dział prawej burty w znajdujący się 4 kilometry dalej okręt przeciwnika klasy niszczyciela. 75 pocisków oraz 25 rakiet wystrzeliło z statku by po kilku sekundach uderzyć w burtę szatańskiego dzieła ryjąc jego poszycie i działa, te które nie trafiły zleciały na oświetloną słońcem stronę pustynnej planety. Gdy okręt był już na pozycji jego silniki wystrzeliły plazmą pod ciśnieniem. Rozpoczęty został pościg za 2 razy większym przeciwnikiem mając za sobą przestrzeń, gdzie rozgrywa się bitwa mająca w sobie setki takich jednostek.

- Sir, odbieramy 16 sygnatur na godzinie 7  i 64 stopnie w pionie! – Wykrzyczał nawigator – Będą tu za 2 i pół minuty!

Dowódca podparł ręką głowe. Pędziły na niego maszyny zasilane demoniczną energią z równie plugawym pilotem, chcące uniemożliwić pościg po diabła. Po kilku sekundach doznał olśnienia i powrócił do dumnej  wyprostowanej pozycji.

- Wysłać 2 szwadrony myśliwskie, po tym zwiększyć tarcze ochraniające silniki. W razie bombardowania wystrzelić roboty ochronne.

Po tych słowach 18 z 27 pilotów  myśliwskich wystartowało swe maszyny z hangaru na górnej części statku obok mostka. Wylecieli oni w pustkę za pomocą płonących rozgrzanych gazów wyrzucanych z  silników 15 metrowych maszyn oraz dzięki katapulcie magnetycznej. Gdy znalazły się dostatecznie daleko uruchomione zostało potężnę pole magnetyczne skoncentrowane na tyle orętu kosmicznego. Gdy statki demonów podleciały bliżej zostały przywitane gradem pocisków kinetycznych oraz rakiet odpłacając się tym samym. Myśliwce rozproszyły się gdy doszło do starcia na około 100 metrach dziobem do siebie, podczas początkowego ostrzału  przeciwnik stracił 2 statki ,  oni 3. Jedynymi statkami które się nie rozproszyły były diabelskie bombowce pędzące do swego celu do którego zostało tylko 1200 metrów. Gdy bitwa w próżni trwała w najlepsze a piloci gineli trawieni przez płomienie eksplodujących pojazdów padł rozkaz.

- Wysłać ostatni szwadron myśliwski. Zmniejszyć sygnature pola magnetycznego gdy będą chcieli ominąc osłony na silnikach i rozpocząć ostrzał.

Ostatni szwadron wystartował ze swego hangaru na spodzie statku. Złote ogony z rozgrznanych gazów zaczeły lecieć w strone ich celu. Mineły one stale plujące ogniem silniki krąrzownika i rozpoczeły wystrzeliwanie wszystkiego co mieli w arsenale jednak i tak nie wszyscy ujdą z życiem stając naprzeciw wroga, 2 z nich już nigdy nie powróci pozostając na zawsze na orbicie. Nie wszystkie statki wroga zostały zniszczone. Podczas gdy 4 z nich płoneły w własnych płomieniach 2 dotarły ponad statek Inkwizytorski gonione przez chcących się zemścić  pilotów oraz dostając się pod ostrzał z działek przeciw jednostką lekkim. Ostatecznie gdy pierwszy z nich spadał na „Windykatora”drugi rozpoczynał bombardowanie. Zrzuciwszy 14 bomb plazmowych o wielkości jednego metra został trafiony w reaktor fuzyjny po czym wybuchł. Bomby razem ze spadającym dziełem piekieł uderzyły w poszycie kilkadziesiąt metrów obok mostka gdzie w tej samej chwili nastąpił wstrząs.

Inkwizytor przytrzymał się lekko tronu gdy reszta załogi niemalże podskoczyła mimo że łapała się czego popadło. Natychmiast gdy zapanował minimalny porządek z świadomością podwładnych zapytał  – Jakie straty?

- Głębokie uszkodzenie poszycia na obszarze 47 metrów kwadratowych oraz zniszczenie 12 działek przeciw lotniczych.  Sir, wyświetlić symulacje?

- Zezwalam.

Na głównym monitorze, tym samym przez który Kardynał wydawał rozkazy, został wyświetlony obraz części mostku wraz z okolicami. Witoczne były kratery stworzone z wypalonej plazmy oraz wrak statku piekieł wystający z poszycia.

- Jakie rozkazy, Sir?

- Odciąć całą zniszczoną część .Ewakułować załogę z okolic i je też odciąć. Wyciągnąć wrak, możliwe że wybuchną posiadane przez niego bomby. Zwiększyć prędkość do maksimum utrzymując osłony.

- Sir, możliwe że reaktor tego nie wytrzyma. Nie wiemy jaka jest skala zniszczeń…

- Musi…

Więcej z Fandomu

Losowa wiki