FANDOM

Ogólnoświatowa Sieć Wojskowa - w skrócie: OSW. Sztuczna inteligencja w postaci serwera przechowująca dane Jednostek.

Opis Edytuj

Głównym zadaniem OSW jest przechowywanie informacji o Jednostkach Szturmowych, dowodzenie kilkoma polami bitwy naraz oraz nadawanie pojedynczym robotom rang. Posiada własną SI, dostała ją w ramach testów polegających na oddaniu pod opiekę nawet wielkich kompleksów właśnie takim maszynom.

Sieć.jpg

Główne serwery OSW

OSW została uruchomiona 30 lutego 2073 roku, niedługo przed wyjściem na świat robotów z serii JSzSI. Jeszcze przed ich wydaniem, odbywały się testy sprawdzające stan i możliwości samej maszyny. Testy zakończyły się pomyślnie.

Rangi Edytuj

OSW posiada możliwość nadawania poszczególnym Jednostkom wyższych rang. Odbywa to się, gdy Sieć uzna, że zasługi poszczególnego robota przewyższają zasługi innych robotów z tej samej rangi. W systemie ranga przyznawana jest od razu, jednak przemieszczenie jednostki do innego szeregu może trwać już dłużej - przeważnie od 1 do 3 dni.

Dodatkowo Generał Ogólnoświatowy również ma dostęp do nadawania rang oraz zmieniania niektórych informacji. Z Sieci może dodatkowo zarządzać polem bitwy, gdy OSW jest zajęta czymś innym, np. sortowaniem danych albo jest nieaktywna.

Oto lista rang od najwyższej do najniższej, wraz z opisami:

  1. Generał Ogólnoświatowy - jest jedynym robotem, który ma prawo zarządzać Siecią. Aktualnie istnieje tylko jeden, posiada on specjalne wyposażenie niedostępne dla innych rang
  2. Generał Ogólnopaństwowy - każde państwo wyposażone w przynajmniej 1000 robotów posiada takiego generała; zarządza on wszystkimi oddziałami z poziomu swojego budynku, na polu bitwy może jednak dowodzić tylko trzema najbliższymi jednostkami
  3. Oddziałowy - jego obowiązkiem jest dowodzenie swoim oddziałem, przeważnie składającym się z 10 robotów.
  4. Robot - najniższa i podstawowa ranga, zadaniem robota jest po prostu wykonywanie nadanych mu rozkazów

Więcej z Fandomu

Losowa wiki