FANDOM

Magda miała pójść jutro do pierwszej liceum. Było jej obojętne z kim będzie klasie, gdyż z nikim za bardzo sie nie kolegowała.Mieszkała w dosyć dużym domu. Miała starszego brata Karola, który był na studiach i którego bardzo szanowała. Miała też brata bliźniaka Alana, którego natomiast nie znosiła. Różnili sie od siebie bardzo. W domu było też najmłodsze w wieku podstawówki rodzeństwo tak samo jak Magda i Alan były to bliźniaki: Alicja i Marek. Magdy i Alicji nikt nigdy nie rozumiał, żyły w własnym świecie.

Magda zeszła smętnie po schodach do kuchni i usiadła przy stole.

- Co ci tak smutno? - zagadała ja mama.

- Ide do szkoły... każdemu jest smutno. - odpowiedziała smętnie.

- Oj tam, nie przesadzaj. - powiedziała wesoło mama poprawiając swoje rude włosy.

Mama zawsze zazdrościła Magdzie, Karolowi i Alicji pięknych kruczo-czarnych włosów.

- To ja ide obudzić reszte. - Magda wstała i poszła na góre budzić reszte rodzeństwa.

Po chwili wróciła trzymając za ręke Alicje, a reszta szła za nimi.

- Szkoda, że Karol musiał wczoraj pojechać - powiedziała cicho Alicja

- Wielka szkoda... Jako jedyny chłopak w naszej rodzinie oprócz taty jest odpowiedzialny - powiedziała Magda groźnie patrząc na Alana.

- Nie patrz na mnie jakbym ci rodzine widelcem zabił - powiedział z wyrzutem Alan.

Wszyscy powoli jedli śniadanie.Magda skończyła pierwsza, więc pierwsza też wyszła z domu.

"Nie będe czekać na tego Narcyza, zanim on wyjdzie z łazienki będzie po rozpoczęciu roku szkonego" - myślała o swoim bracie po drodze do szkoły.

Apel dłużył sie Magdzie niesłychanie.

"Mogłabym całego Bleach'a obejrzeć już dwa razy" - siedziała starając się wsłuchać w apel.

Magda znała wszystkich uczniów z widoku, ale jednego zobaczyła pierwszy raz.

"Co to za chłopak?Przecież nie mieszkamy w bardzo dużym mieście i znam prawie wszystkich z widoku" - rozmyślała Magda.

- Siądzcie w ławkach - powiedziała ich nowa wychowawczyni

"A gdzie mamy siąść na żyrandolu?" - pomyślała Magda

Magda usiadła sobie w ostatniej ławce.

- Poznajcie swojego nowego kolege - powiedziała dosyć zadowolonym głosem wychowawczyni - Nazywa sie Olek i przeprowadził soe do nas z Zamościa.

Olek był odświętnie ubrany jak każdy, ale Magda wiedziała, że taki strój to nie dla niego.Wszystkie ławki były zajęte, więc usiadł z Magdą.

- Olek... to imie do ciebie nie pasuje za bardzo - odezwała sie cicho Magda tak żeby wychowawczyni nie usłyszała.

- A ty jak masz na imię? Wiesia? - zapytał Olek śmiejąc sie lekko.

- Chyba cie pogieło. Na imiie mam Magda, a teraz cicho pani dyktuje plan lekcji na jutro.

- Dobra... - i zabrał sie do pisania.

Magda wyszła ze szkoły i powoli szła do domu.

- Hej - zwołała do Magdy Jolka.

- Czego? - burnkneła do niej Magda.

Magda nie lubiła za bardzo Jolki, nazywała ją "Barbie".

- Nie szczekaj - poweidziała chichrając sie przy tym.

- Nie szczekam.

- Tia... na pewno... Ja w sprawie tego nowego mi sie zdaje, że wpadłąś mu w oko.

- Już bym prędzej przeprosiła Alana, za to co o nim mówiłam przez całe moje życie.

- Dobra ja juz musze lecieć - Jolka pobiegła przed siebie.

Magda spojrzała na zegarek.

- Musze sie troche pospieszyc to może zdąże po Alicje. - powiedziała sama da siebie.

Alicja wyszła za szkoły.

- Co tam? - zapytała wesoło Alicja

- Nic... nowy chłopak w klasie o dosyć durnym imieniu i durna Jolka, a u ciebie.

Alicja opowiadała całą drogę.Magda nie za bardzo słuchała, myślami była gdzie indziej. We własnym świecie gdzie była najszczęśliwsza na świecie.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki