FANDOM

Coś o nich:

Nefilim to rasa łącząca w sobie cechy aniołów i demonów. Powstali w wyniku połączenia prochów anioła i demona. Nefilim mogą być także zrodzeni po przez bliski kontakt anioła i demonicy, lub anielicy i demona. Dzisiaj rasa jest uważana za wymarłą, ale dalej żyją gdzieś nefilim którzy przetrwali wojnę.

Wyglądem przypominają aniołów. Ich skóra jest albo jak u ludzi, albo szara. Mają umięśnioną budowę ciała.

Każdy nefilim ma swój charakter. Niektórzy mają zbliżony do anioła, inni do demona, jeszcze inni mają zrównoważony.

Nefilim potrafią przybrać kolor skóry ludzki i żyć wśród nich. Jednak po traumatycznych przeżyciach ich 

Four-Hoursemen-001 5671

Nefilim na obrazku są ci którzy ich zdradzili: Wojna, Śmierć, Waśń, Furia

skóra może powrócić do kolorów szarości, lub spowodować pojawienie się ich naturalnych zdolności.

Wojna:

Pierwsi nefilim byli pod rządami pierworodnego, który chciał podbić wszystkie światy stworzone przez twórcę. Kiedy chcieli podbić świat ludzi stanęli do walki z aniołami. Wieki mijały i wydawało się że nefilim wygrają. Lecz sprzeciw wstawiło się im 4 najpotężniejszych z nich. Czwórka z nich dołączyła do Wielkiej Rady i wymordowali swój lud. Została tylko garstka, która poszła ich przykładem. Jeden z nich został wybrany jako 3 członek Rady, który będzie wydawał sprawiedliwe osądy, gdyż miał w sobie dobro i zło.

Po wojnie część z nefilim dołączyła do armii Wielkiej Rady, by odkupić swoje grzechy.