FANDOM

Naxus to pół-człowiek, pół-pożeracz i pół-smok.

HistoriaEdytuj

Nie chcę pisać, bo jest za długa.

WyglądEdytuj

SmokEdytuj

Naxus ma czarno-czerwone łuski. Jego oczy świecą na zielono. Jego sylwetka jest 18-letniego chłopaka i ma w pełni rozwinięte skrzydła. Waży 199 kg.

PożeraczEdytuj

Skóra Naxusa jest szara i ma czarne włosy. Jego oczy są czerwone. Ma 9 ostrych zębów na dole i na górze paszczy. Ma ostre szpony i ma kolce na plecach. Waży 94 kg.

CzłowiekEdytuj

Naxus ma brzoskwiniową skórę i czarne włosy. Jego oczy są brązowe. Jego wiek to 19-20 lat. Waży 80 kg.

UbiórEdytuj

SmokEdytuj

Nic.

PożeraczEdytuj

Czarny płaszcz i czarne dresy.

CzłowiekEdytuj

Czerwona koszulka, niebieskie jeansy, czarne rękawiczki bez palców i czarne adidasy.

RelacjeEdytuj

  • Harry Jones - czuje go jak brata, bo był pierwszą osobą, która zaprzyjaźniła się z Naxusem, po tym jak został ranny po wybuchu Bomby Mehaszi.
  • Maria - jego siostra, też ranna po wybuchu. O rok młodsza.

BronieEdytuj

  • Łuk Naxusa - kiedy Naxus jest człowiekiem to zwykły łuk, ale jak się zmienia w pożeracza, to łuk jest śmiertelną bronią.
  • Smoczy Kieł - normalnie patyk z przyczepionym smoczym kłem, ale po przemianie przywołuje ogień dookoła Naxusa i może spalić wroga, nawet 1 metr w oddali.
  • Sztylety posmarowane smoczym jadem - Naxus nimi naparza w formie człowieka. Są pokryte jadem Havokena, smoczego boga zniszczeń.

NarodzinyEdytuj

Naxus urodził się na planecie Hantagos, 300 lat w przyszłość. Jego ojciec był smokiem-pożeraczem, a matka człowiekiem. Ojciec był zamordowany w bitwie o Hantagos w 2324. Poświęcił się dla wroga, Mantahaga, dla dobra Naxusa. Jego matka zmarła w 2333, kiedy Naxus miał 18 lat.

CiekawostkiEdytuj

  • Jego pełne imię to Naxutan Mallavo de Hantagos.
  • Jest Amerykaninem.
  • Ma na plecach bliznę po ataku innego smoka.
  • W pełni był adoptowany przez rodziców Harry'ego.
  • Ma psa o nazwie Hallton.
  • Dostał się do roku 1996, kiedy został wysłany przez portal czasu na ziemię, przez jego wujka, Greshanta.
  • Ma prawo jazdy.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki