FANDOM

Natsune
Natsune.png
Płeć Kobieta
Wiek 28 lat
Rasa Anioł
Zawód Niania dla dzieci nieśmiertelnych
Status Wolna
Rodzina Piekielna (siostra)
Miejsce zamieszkania CreepyTown

Wygląd

Krótkie blond włosy, czarne oczy, usta z których płynie krew, szrama na lewym policzku z której również płynie krew, biała bluzka na grubych ramiączkach i rękawach i złota aureola nad głową, czarno białe skrzydła oraz nóż w ręce. Krótki naszyjnik (srebrny) z trzema kuleczkami i kolczyki (krzyże).

Charakter

Uparta, wredna dziewczyna (Aż taka zła jestem!?), Miła, Lubi dzieci (Niektóre się za długo gotują), Słodka.

Historia

Na ziemi-jak zginęłam:

Miałam 19 lat gdy umarłam. Stało się to w Sylwestra 31 grudnia 1979 roku. Poszłam na spacer gdzieś około pół nocy, nie wiedziałam co mnie czeka.

Poszłam do parku i usiadłam na ławce, myślałam o tym jak zabijałam...(O tym w mojej całej Histori.), myślałam aż zabaczyłam czarnego kruka.

Szłam za nim nawet biegłam i wpadłam w drzewo, wstałam a przede mną pojawił się on.

Wysoki mężczyzna w białej bluzie, czarnych rurkach i czarnych trampkach powiedział:

- Nic Pani nie jest? - Schilił się nade mną.

- Chyba nic...- Odpowiedziałam i zaczęłam szukać portfela.- widział Pan może portfel cały chabrowy?

- Nie.-Odpowiedział i odszedł. Już wtedy coś mi nie pasowało, tylko co? Usiadłam na ławce.

A on zawrócił i powiedział:

- Niech Pani pójdzie za mną.- Pokazał mi ręką most.

- Dobrze...- Powiedziałam niepewnie i poszłam za nim, gdy byłam już z nim na moście spytał mnie:

- Jakby Pani umierała jakie by było Pani ostatnie życzenie?

- Nigdy nie zastanawiałam się, ale żebym trafiła do nieba,piekła oraz czyścca.

I wtedy pchnął mnie nożem a ja upadłam i zaczełam pluć krwią, On zaczął się śmiać.

Tak umarłam a jak mi było tak kiedy indziej.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki