FANDOM

Cenzor Ikona.png Uwaga! Ta strona nie została ocenzurowana!

Historia Edytuj

Wszystko się zaczęło gdy młoda różowo włosa dziewczyna o imieniu Kushina spacerowała po ciemnych mrocznym lesie i została zaatakowana i brutalnie-analnie zgwałcona przez ogromnego i w dodatku rudego lisa o imieniu Kurama. Dziewczyna po wszystkim była bardzo uradowana, że ktoś wreście pozbawił ją dziewictwa bo czwartego(Nie to nie U lquiorra) nie było na to stać. Wszystko było by fajnie gdyby Kushina i jej nowy kochanek nie zostali nakryci przez ostro wkurwionego Minato, który pod wpływem alkohouli przywołał ogromną żabę lubiącą sobie zapalić i rozpoczęła się wielki rozpierdol, który przy okazji prawie zniszczył Konohe czyli wioskę gnijącego liścia. Blond włosy wygrał, ale jego żona i tak była już zapłodniona a za dziewięć miesięcy później wydała na świat Naruto.
Very funny face naruto lol xd by prohaidar-d7li6lm.jpg

Nie dotykać bo może odgryźć palce.

Historia w budowie...

Zachowanie Edytuj

Naruto jest dzieckiem cierpiącym na ADHD i Autyzm, przez co wykreował sobie swój własny świat w głowie i myśli, że jest ninja napierdalając przez to przypadkowych przechodniów lub rzucać w nich kamieniami krzycząc - "Żryj moje shirukeny!". Zdarzyło mu się puścić komuś pierda w twarz krzycząc - "Rasengan!". Dlatego nikt go nie lubi, ale powodem może być również to, że jest ciodziennie jest cwelony razen ze swoim przyjacielem i kochankiem o imieniu Sasuke. Nie raz był z nim cwelony przez Jiraiye, który nazywał to treningiem. Wbrew pozorom Naruto nie jest gejem bo kobiety także go pociągają. Tak samo drzewa, zwierzęta, trupy i rury od odkurzacza. Jego ulubiony typ kobiet to różowowłose deski z nadludzką siłą i rozdwojeniem jaźni.

Wygląd Edytuj

Naruto jest niskim brzydkim blond włosym czymś co lubi zapierdalać po dachach jak małpa. Odziedziczył po swoim ojcu(Chodzi o lisa) takie sweetaśne lisie wąsy. Bo matce ma niebieskie oczy. Ciągle wozi się w pomarańczowym stroju narciarskim, który jeszcze nigdy nie wyprał bo lubi smrodek. Do tego niebieskie sandały i opaska na łeb z godłem jego rodzinnych stron. Jest on dość niski, ale to z powodu palenia papierosów. Potrafi widzieć bez otwierania oczów.

Ciekawostki Edytuj

  • Potrafi się klonować po przez pączkowanie i zmieniać w kobietę. (Wiele osób uważa, że Naruto nawet swoje klony zmienione w kobietę posuwa).
  • Naruto ma głos jak kobieta co może świadczyć o tym, że nie posiada on wacka.
  • Głównym zajęciem Naruto jest żarcie ramen i popijanie go zgniłym mlekiem a następnie wymiotuje cały dzień gdzie popadnie.
  • Był skazany za sranie w lesie na dożywocie, ale spierdolił z więzienia przez kibel.
  • Dizz go prowadzi na smyczy jak pieska C:
  • Z odbytu wychodzi mu 9 ogonów, których używa jako kagune lub macek. Lepiej unikać.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki